Huuh! Kamalia vastauksia ihmisiltä! Strider pyörät ilmoittaa, että heidän pyöränsä käy 76cm pitkille lapsille. Lyhyt kasvuisen ystävänikin poika (myös lyhytkasvuinen) on 2 vuotta ja ylettää ajamaan sillä! Eli 3v ylettää kun vaan hankkii pyörän joka sopii hänelle. Anteeksi kaikkille Markettien yli 10kiloa painavien pyörien ostajille. Tajusitteko että lapsenne painaa saman verran kun se pyörä tai jopa vähemmän?? Miltä teistä itsestänne tuntuisi polkea itsenne painoisella pyörällä? Työmatka 60kg painavalla pyörällä on sama kun lapsille matka puistoon sillä 15kilon pyörällä!!!
Apupyörä ja 3pyörä on totaali ei. Taas kun käynnistää välillä sen yläkerran niin terveen lapsen motoriikka riittää oppimaan polkemisen 5 minuutissa. Kammet pyörittää jalkoja automaattisesti!!
Annetaan lapsien olla lapsia? HÄH. Mä olin itse 2,5v kun opin ajamaan pyörällä. Lapsien annetaan olla lapsia silloin kun heille tarjotaan mahdollisuus oppia. Lapset ei pärjää enää yksinkertaisissa asioissa. Lapsien liikunnallisuus tippunut radikaalisti viimeisen 5 vuoden aikana. Lapset haluaa luontaisesti oppia. Lapsen takia se tehdään. Jos annat lapsen olla lapsi ja istua sohvalla päivät nukke kädessä, niin häneltä häviää halu oppia asioita. SE HALU ON TÄRKEINTÄ LAPSEN TULEVAISUUDEN KANNALTA! Mua oikeasti harmittaa tämä!!
Potkupyörä on ihan uskomaton keksintö. SENKIN OSTOSSA VOI VAAN MENNÄ PAHASTI VIKAAN, mutta ei ikinä niin pahasti kun ostaessa apupyörät!! Potkupyöräily on turvallista! Kehittää tasapainoa ja motoriikkaa! JA LAPSET RAKASTAA SITÄ!