V
vierailija
Vieras
Omg miten hyvät tissit yhdellä naisella oli bussissa. Riisui hitaasti talvitakin pois päältään ja sieltä ne paljastui, kypsän pehmeät ananakset.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siellä on aika monta muuta jäsentä Immun lisäksi![]()
Niin, missäköhän kiellän sen?Siellä on aika monta muuta jäsentä Immun lisäksi![]()
No käypä lukemassa slovenialaisen juorulehtien kommenttipalstoja. Kyllä on ainakin Bojanista, Jerestä en nyt puhunutkaan. Ollut jo kauan ja edelleen jatkuu. Aika törkyistäkin settiä.Eipä ole juorut Jerestä tai bojanistakaan ”vahvoja”.
Eipä ole juorut Jerestä tai bojanistakaan ”vahvoja”.
Naisia tais kyllä olla suurin osa, Immut ja muut.
Huvittaa, miten muut (muffaria lukuunottamatta) yrittää vähän vihjata kauniisti, et teet ittestäs pellen, mutta ei vaan tajuaElla ainakin siellä tykittää nyt kovilla![]()
Höpö höpö.Se mikä voi olla tavallista, ei ole silti välttämättä fiksua. Molemmista näistä pyörii muitakin huhuja, molempia stalkataan ja keksitään puolet tarinasta kun ei oikeaa tiedetä. Helpommalla pääsisivät kun myöntäisivät.
Ehkä he nyt ihan itse tietää, miten haluaa toimia. Tuskin olet heitä itseään viisaampi tässä kuitenkaan.Se mikä voi olla tavallista, ei ole silti välttämättä fiksua. Molemmista näistä pyörii muitakin huhuja, molempia stalkataan ja keksitään puolet tarinasta kun ei oikeaa tiedetä. Helpommalla pääsisivät kun myöntäisivät.
Mikä tekee juoruista vahvan? Mun mielestä se on vahva, jos sitä esiintyy usein ja monilla tahoilla. Ei sillä ole mitään tekemistä totuuden kanssa.Just näin. Ovat vaan joidenkin tossareiden päiväunia tai joidenkin anonyymipalstojen tai kommenttikenttien peruspaskanjauhantaa. Onhan Kärtsä ja Härtsäkin olleet homostelupari.
Aika tolvanaa leimata kaikki käyttäjät naisiksi koska yksi heistä on.Niin, missäköhän kiellän sen?
No onhan, viettävät yksityisiä lomiakin vain kahdestaan.Eipä ole juorut Jerestä tai bojanistakaan ”vahvoja”.
Onhan siellä muitakin naisia, pöljä.Aika tolvanaa leimata kaikki käyttäjät naisiksi koska yksi heistä on.
Kato vanha kunnon "kyllä he itse tietää, turha meidän on täällä keskustella" jankkari palannut. Luuletko, että mä ihan oikeasti kuvittelin, että minä tässä nyt heille neuvoja annan ja heidän pitäisi minua kuunnella?Ehkä he nyt ihan itse tietää, miten haluaa toimia. Tuskin olet heitä itseään viisaampi tässä kuitenkaan.
Trololoo yksityiset lomat.No onhan, viettävät yksityisiä lomiakin vain kahdestaan.
Kyproskin esimerkiksi.Trololoo yksityiset lomat.
No käypä lukemassa slovenialaisen juorulehtien kommenttipalstoja. Kyllä on ainakin Bojanista, Jerestä en nyt puhunutkaan. Ollut jo kauan ja edelleen jatkuu. Aika törkyistäkin settiä.
Aika tolvanaa leimata kaikki käyttäjät naisiksi koska yksi heistä on.
Ei ollut mitään yksityistä siinä lomassa. Mikään juorulehti ei ole ikinä tarttunut tohon fanserviceen, ”juorut” on ainoastaan teidän harhaisten päässä.Kyproskin esimerkiksi.
No onhan, viettävät yksityisiä lomiakin vain kahdestaan.
Minkä ihmeen kuvien, tumpussa oleva kuva ei ainakaan ole hänen omansa?Voihan Immu esittää naista. Laittaa tekotissit ja tunikan päälle kuvien oton ajaksi.
Ei tietenkään ole merkitystä, mutta Bojan on sanonut että ne häntä häiritsee. Olisi kyllä helppoa saada juorut loppumaan kun tulisi esiin kunniallisena hetero poikaystävänä, mutta ei, ei halua.Tollasta settiä on kuule ollut Kärtsästä ja Härtsästäkin. Mitä väliä. Kaikki tietää, että noi paskapuheiksi. Tollaset kommenttikentät on täynnä trolleja ja se on varmasti selvää kenelle tahansa medialukutaitoiselle. Ei niillä mitään isompaa merkitystä ole.
Immu?Omg miten hyvät tissit yhdellä naisella oli bussissa. Riisui hitaasti talvitakin pois päältään ja sieltä ne paljastui, kypsän pehmeät ananakset.![]()
Ei siitä mitään kuvia ole missään?Voihan Immu esittää naista. Laittaa tekotissit ja tunikan päälle kuvien oton ajaksi.