V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi. Alle 8v pyöräilijä on aina riski! Mutta jostain se on aloitettava.ok, meneekö se hyvin jos itsekin pyöräile? eikö voi olla vaarallista jos lapsi yhtäkkiä pysähtyy
hups, mitä tapahtui? oliko teillä kypärät?Voi. Alle 8v pyöräilijä on aina riski! Mutta jostain se on aloitettava.
Meidän poika oppi 2v:na pyöräilemään, ja 7v:na törmäsi autoon -onneksi selvisi säikähdyksellä. Ajoin itse hänen perässä, mut eipä siinä ehtinyt edes huudahtaa, auto kun tuli takaviistosta.
Ajettiin pikkutien reunaa, tie kaartui oikeaan, poika ei, pakettiauto tuli siis takaa ja poika ajoi suoraan auton kylkeen ja ponnahti ulospäin. Autolla oli vauhtia onneksi vain noi 50, mutta ei se edes pysähtynyt, vaikka ilmeisesti kuuli törmäyksen ja olisin kuvitellut että olisi sivupeilistä huomannut pyöräilijän kaatuvan. Itse en siinä huomannut katsoa auton rekkaria, ja onneksi tosiaan säikähdyksellä selvittiin.hups, mitä tapahtui? oliko teillä kypärät?
onneeksi oli kypärä, kaikki pitäisi käyttääAjettiin pikkutien reunaa, tie kaartui oikeaan, poika ei, pakettiauto tuli siis takaa ja poika ajoi suoraan auton kylkeen ja ponnahti ulospäin. Autolla oli vauhtia onneksi vain noi 50, mutta ei se edes pysähtynyt, vaikka ilmeisesti kuuli törmäyksen ja olisin kuvitellut että olisi sivupeilistä huomannut pyöräilijän kaatuvan. Itse en siinä huomannut katsoa auton rekkaria, ja onneksi tosiaan säikähdyksellä selvittiin.
Kypärät on aina, meidän teinipojatkin käyttää.