Poliisit veivät Helena Koivun...

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaikki empatia ja tuki Helenalle ja hänen läheisilleen.
Ylen Kovan viikon illassa Nina Lahtinen tylytti rohkeasti Trumpia. Ehkä Amerikka ja amerikkalaiset ovat sekoittaneet Mikon pään. Meno Turun mökillä oli kuin suoraan Ku Klux Klan-elokuvasta.
Kovempia väkivaltaelokuvia en katso.
BlacKkKlansman-elokuva kertoo afroamerikkalaisesta poliisista, joka soluttautuu rasistiseen Ku Klux Klan -äärijärjestöön. Perjantaina ensi-iltansa saavan elokuvan ohjaaja Spike Lee ja näyttelijä Jasper Pääkkönen kertovat Ylen haastattelussa, mitä eroa on amerikkalaisella ja eurooppalaisella rasismilla./Yle lainaus

vierailija
BlacKkKlansman-elokuva kertoo afroamerikkalaisesta poliisista, joka soluttautuu rasistiseen Ku Klux Klan -äärijärjestöön. Perjantaina ensi-iltansa saavan elokuvan ohjaaja Spike Lee ja näyttelijä Jasper Pääkkönen kertovat Ylen haastattelussa, mitä eroa on amerikkalaisella ja eurooppalaisella rasismilla./Yle lainaus
Mihin ryhmiin sulla on rasistisia asenteita?

vierailija
Helena sai elää useamman vuoden rikkaan ihmisen elämää ja nyt sitten tämä palautuminen tavalliseksi tallaajaksi tuottaa hänelle tuskaa.
Ei Helenan elämä Amerikassa ”rikasta” ollut. Jos olet joskus katsonut esim. Täydelliset naiset-parodiasarjaa, ymmärrät paremmin mitä tarkoitan.
Ei elämä puupäisen, mustan kiekon jahtaajan siippana ollut hääviä.
Nyt Helena on vapaa nainen, ja näyttää jääkiekkomölisijöille kaapin paikan.
Mikolla on ummikkonainen höynäytettävänä. Kyllä hänkin myöhemmin järkiintyy ja käyttäytyy vielä provommin kuin Helena konsanaan.

vierailija
Ei Helenan elämä Amerikassa ”rikasta” ollut. Jos olet joskus katsonut esim. Täydelliset naiset-parodiasarjaa, ymmärrät paremmin mitä tarkoitan.
Mikolla on ummikkonainen höynäytettävänä. Kyllä hänkin myöhemmin järkiintyy ja käyttäytyy vielä provommin kuin Helena konsanaan.
Huoh hei mikko jopa maksoi helenan oikeudenkäyntikulut vaikka ei olisi tarvinnut. Ei mikko miltään pahantahtoiselta vaikuta ja halusi helenan parasta erosta huolimatta. Tarjoomalla enemmän mitä avioehdossa luki Tässä tapauksessa helenalla on kasvunpaikka ei mikolla. Hyvin näytti helenalle avioelämä kelpaavan. Kun vielläkin roikkuu miehessä kiinni eikä ole jatkanut elämäänsä 5 vuoden jälkeenkään. Mistä johtuu sun helenan puolustus ku tässä tapauksessa helena nyt kiusaa toisia. Mikon julkiset tulot on ollut neutraaleja ja sovittelevia eikä pahantahtoisia helenaa kohtaan.. mut joo jätän tähän yleensä mua ei kiinnosta julkkisten parisuhdelämät mut tää nyt on jatkuvasti mediassa ni muutamat jutut tullut luettua. Helenan pitäisi nyt vaan rauhoittua ja alkaa funtsimaan mitä seuraavaksi. Ehkä se saa sen turun keskustan kämpän mikolta jonne lapsetkin sitten tulee viikko viikko systeemillä. Varmasti mikkokin näin ajattelee. Mun mielestä tää saaga olisi sillä selvä että helena pyytää nyt anteeksi ja sitten rauhassa sovitaan mitä seuraavaksi. Eihän se vältsii lapsillekkaan hyvä et ne asuis vuoroviikoin jossain kauempana levottomilla alueilla vaan ehkä just hyvällä alueella siellä keskustassa mistä hyvät yhteydet kouluun ja muualle. Nyt helena pitäisi keskittyä siihen äityteen ja lasten kanssa olemiseen. Nythän sillä ei ole kämppää ja kaikki asiat huningolla.

vierailija
Asunto löytyy. Niistä on suorastaan runsaudenpulaa.
Big Brother-tosi-tv-vaihe Kakskerrassa teki hyvää molemmille osapuolille.
Tuollaista helvettiä eletään hyvin monessa suomalaisessa perheessä.
Suomalaiset miehet ovat tolloja ja ikuisia äidin pikku mussukoita.

vierailija
Helenalle rikas elämä tarkoittaa raharikasta elämää.

vierailija
Ja kahden vuoden kuluessa suomi mies astuu elämääsi .
Kaikki elämäni miehet astuivat elämääni jo viime vuosituhannella. Heidän muistoissa on ihana elää ”jälkilöylyissä”.
Tänään Yle uutisoi, että seniori-ikäisille, yksinäisille miehille aletaan järjestää ystävätoimintaa. Ei netissä vaan esimerkiksi yleisillä paikoilla lähestymällä. Usein mietin miten harvaan asuttujen seutujen yksin asuvat miehet pärjäävät. Uutisessa ei kerrottu onko kirkko vai joku muu taho hyvällä asialla.

vierailija
Kaikki elämäni miehet astuivat elämääni jo viime vuosituhannella. Heidän muistoissa on ihana elää ”jälkilöylyissä”.
Tänään Yle uutisoi, että seniori-ikäisille, yksinäisille miehille aletaan järjestää ystävätoimintaa. Ei netissä vaan esimerkiksi yleisillä paikoilla lähestymällä. Usein mietin miten harvaan asuttujen seutujen yksin asuvat miehet pärjäävät. Uutisessa ei kerrottu onko kirkko vai joku muu taho hyvällä asialla.
Noh ehkä on hyvä ottaa jo uusia muistoja lisää? Joku ukko joka työntää sit vauhtii kiikkustuolissa. Mä näin tossa vähän aika sit videon satavuotiaasta pariskunnasta jossa parin nainen teki miehelle kepposen ja veti housut alas kauppakeskuksessa. Et oliko pila nyt sit törkeän lapsellinen. Se jääkööt jokaisen tulkittavaksi. Mihin kategoriaan toi jäynä sun mielestä menee?

Jooh tosta yksinäisyys ongelmasta on paljon puhuttukin tällä palstalla. Mut siis miten sä noi yksinäiset miehet löytäisit yleisillä paikoilla olisko niillä vai joku vihreä pinni takissa kiinni joka ilmottaisi et saa lähestyä että olen yksinäinen. Vai saisiko sellaisen pinnin käyttäjä itselleen olon että se olisi nolo asia. Onko sinulla kavereita joiden kaa höpötellä päivän asioista et on sitä live sosiaalista elämää?
Ku siis kyl mä tiedän paljon yksinäisiä vanhempia rouviakin joiden ainoa seura on se telkkari sitten. Tossa kun olin iltalenkillä nih törmäsin vanhempaan rouvaan ja me alettiin juttelemaan ni tultiin tosi hyvin juttuun oli ollut nuorempana vesipeto 😊.
Käytkö sä ulkona lenkeillä tai uimassa ja voisiko sinua lähestyä julkisella paikalla jos koet itsesi yksinäiseksi?

vierailija
Noh ehkä on hyvä ottaa jo uusia muistoja lisää? Joku ukko joka työntää sit vauhtii kiikkustuolissa. Mä näin tossa vähän aika sit videon satavuotiaasta pariskunnasta jossa parin nainen teki miehelle kepposen ja veti housut alas kauppakeskuksessa. Et oliko pila nyt sit törkeän lapsellinen. Se jääkööt jokaisen tulkittavaksi. Mihin kategoriaan toi jäynä sun mielestä menee?

Jooh tosta yksinäisyys ongelmasta on paljon puhuttukin tällä palstalla. Mut siis miten sä noi yksinäiset miehet löytäisit yleisillä paikoilla olisko niillä vai joku vihreä pinni takissa kiinni joka ilmottaisi et saa lähestyä että olen yksinäinen. Vai saisiko sellaisen pinnin käyttäjä itselleen olon että se olisi nolo asia. Onko sinulla kavereita joiden kaa höpötellä päivän asioista et on sitä live sosiaalista elämää?
Ku siis kyl mä tiedän paljon yksinäisiä vanhempia rouviakin joiden ainoa seura on se telkkari sitten. Tossa kun olin iltalenkillä nih törmäsin vanhempaan rouvaan ja me alettiin juttelemaan ni tultiin tosi hyvin juttuun oli ollut nuorempana vesipeto .
Käytkö sä ulkona lenkeillä tai uimassa ja voisiko sinua lähestyä julkisella paikalla jos koet itsesi yksinäiseksi?
Sinulla on ikävä ajatusmaailma ja köykäinen kirjoitustaito. Tarkoituksesi on vain loukata ja tympäistä tämän palstan ilmapiiriä. Skippaan aina yli jorinasi.

vierailija
Mitäs jos ne miehet haluavat asua yksin?

vierailija
No mut se on hyvä että edes sinä tuot iloa tälle palstalle. Etkä tölvi koskaan ketään.
Tölvin vain ikäviä kirjoittajia tai jätän heidät huomiotta. Mustat ovat minulle persona non grata-osastoa.
Joskus olen kehunut Algomaa, mutta huomannut myöhemmin hänen vanhoissa viesteissä epämiellyttävyyksiä.
On tämä palsta hieman siistiytynyt pahimmista ajoistaan.

vierailija
Tölvin vain ikäviä kirjoittajia tai jätän heidät huomiotta. Mustat ovat minulle persona non grata-osastoa.
Joskus olen kehunut Algomaa, mutta huomannut myöhemmin hänen vanhoissa viesteissä epämiellyttävyyksiä.
On tämä palsta hieman siistiytynyt pahimmista ajoistaan.
Eli perustelet oman huonon käytöksesi kun muut on tehneet niin?. Eiks sun pitäisi olla tuon yläpuolella eikä tölviä ketään?. Vai lisääkö sinun tölviminen palstan viihtyvyyttä? Ja tuo lisää iloa palstalle . Eikä saa muille ajatuksia että sinä kirjoitat ikävästi joka pilaa muiden päivää?. Vai oletko sinä nyt se ainoo täydellinen tapaus maailmassa?

vierailija
Sinulla on ikävä ajatusmaailma ja köykäinen kirjoitustaito. Tarkoituksesi on vain loukata ja tympäistä tämän palstan ilmapiiriä. Skippaan aina yli jorinasi.
En kyllä tämmöisenä hölmönä havaitse, että millä tavalla tuo kirjoittaja yritti loukata? Pohdiskeli yksinäisyyttä ja tapoja kohdata muita ihmisiä ja kysyi sinun mielipidettäsi. Kertoipa vielä omakohtaisen kokemuksensa asiaan liittyen. Tahtoisitko vähän avata ajatusmaailmaasi?

vierailija
En kyllä tämmöisenä hölmönä havaitse, että millä tavalla tuo kirjoittaja yritti loukata? Pohdiskeli yksinäisyyttä ja tapoja kohdata muita ihmisiä ja kysyi sinun mielipidettäsi. Kertoipa vielä omakohtaisen kokemuksensa asiaan liittyen. Tahtoisitko vähän avata ajatusmaailmaasi?
Olen ronkeli lukija. En viitsi lukea löysää länkytystä ja kiikkutuoliohjeita.
Kirjoittakoon ohjeitaan vertaisilleen lukijoille.

vierailija
Olen ronkeli lukija. En viitsi lukea löysää länkytystä ja kiikkutuoliohjeita.
Kirjoittakoon ohjeitaan vertaisilleen lukijoille.
Mitä pahaa siinä on jos toinen kiikuttaa kiikkustuolia ja saa siinä jalka jumppaa ja toinen voi mölöttää siinä vaan. Itse pidän nytkin kiikkustuolissa istumisesta vaikka olen alle 40. Ainoo ongelma siinä on että haluun aina vaan kovempaa vauhtia ja siinä voi heittää kiikkustuoli ympäri 😁 etkö sinä sitten pidä kiikkustuolista? Vai et pitänyt että se viittaa vanhuteen vai mikä tuossa kiikkustuolissa oli se ongelma sinulle?. Miltä susta tuntuisi jos joku antaisi sinulle puiston keinussa vauhtia? Itse ehkä nään niin että jos parisuhde on mallia mies ja nainen niin mies kait sitten antaa vauhtia? Jotenkin toistepäin se ei tuntunut hyvältä päin. Koska olet ottanut vauhtia puiston keinussa. Mä aina välillä kun keinussa olen otan kovat vauhdit ja hyppään ku se on korkeella ilmassa. Mä aina lapsena pidin itsekseni yleisurheilun olymppia kisoi. Mulla oli siinä yks laji johon kuului keinusta pituushyppy. Eli leikin eri kansallisuuksia ja hypin keinusta ja vedin viivoja hiekkaan. Ja ainakun tuli suomen vuoro mun mielessä ni koitin aina hyppää pisimälle et suomi voittaa kultaa. Ootko sä koskaan hyppinyt keinuista? Olymppialaisiin kuului myös keihäänheitto kepillä ja niissä kisoissa suomi voitti kultaa aina. Kuulantyöntö kivellä kuului myös lajeihin ja muutamat juoksut.
Voisko pariskunta ottaa keinusta hyppimis kisoi ja onko siinä sukupuolesta eroi vai hoikempi lentää pidemmälle?.
Mut joo nyt muihin juttuihi.

Yhteistyössä