Poliisit pahoinpitelivät Johanna Tukiaisen ja heittivät alastomana putkaan - katso kuvat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*

Vieras
Johanna Tukiainen avautuu tuoreessa blogitekstissään pahoinpitelytapauksesta, joka sattui hänen mukaansa viime viikolla Tukholmassa.

Haluaisin kertoa kamalasta tapauksesta, joka sattui täällä Tukholmassa. Ruotsalaiset poliisit pahoinpitelivät minut. Sen tekivät kurdi- ja turkkilainen poliisi Tukholman keskustassa, jotka Golden Hits nimisen paikan portsari soitti paikalle. Portsarilla ei ollut mitään syytä soittaa poliiseja paikalle...

Tukiaisen mukaan hänen iltansa päättyi putkaan, jossa hän joutui olemaan yötä.

Poliisit heitettivät minut alasti putkaan, jossa oli selvästi rasismia (ruotsalaisilta suomalaista kohtaan) sekä nöyryytystä ja alentamista!

Tukiainen kertoo, että hänen polvensa olivat verinaarmuilla ja mustelmissa poliisien käsittelyn jälkeen.

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a109975/poliisi+virpoi+tukiainen+alasti+putkaan++katso+kuvat/

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras.:
En tykkää Tukiaisesta, mutta jos tuo on totta niin :(

No enpä usko todeksi. Nainen (jos nyt sellaiseksi voi edes kutsua) tainnut itse kännipäissään ottaa kisaa asfaltin kanssa.

Nuo jalkavammat korkeintaan, mutta en silti usko että olisi itse repinyt tukkaansa tai kirjoitellut käteensä... No, tutkinnassa selvinnee.

Kyllä vaan minäkin luulen, että Tuksu on vetänyt perskännit, konttaillut ja tölvinyt itse noi mustelmat ja naarmut koipiinsa ja siinä hommassa sitten kyntensäkin katkonut. Nimittäin, luulisi että jos poliisit olisivat riepotelleet väkivaltaisesti, niin siitä olisi jäänyt jälkiä ylävartaloon, etenkin käsivärsiin ja olkavarsiin. Sellaisesta ei mainita mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Mitä tossa kädessä lukee? Lukeeko doset daram? Se tarkoittaa minä rakastan sinua :laugh:
Ettei vaan olis baarissa joku mies?:D

Lukeeko muidenkin silmissä DOSET DARAM??:D Näenkö väärin??:D

kyllä siinä varmaan niin lukee. Ylemmästä kirjoituksesta en saakaan selvää.

Mitä itse juttuun tulee, päätin etten kommentoi mitään. Kun en tiedä pitäisikö itkeä, nauraa, tuntea sääliä vai tyrmistystä. Joten vaikenen B)

Tukiainen on ollu tiesmissä napeissa, ja okei ehkä poliisi on retuuttanut niin, että on mennyt naarmuille... Mutta...... Kun tarpeeksi joutuu retuuttamaan kun toinen kynsii, repii ja riehuu ni varmasti menee naarmuille. Sanoisin, että itseaiheutettua!!!

Yhteistyössä