Poliisi-tv: lasten pahoinpitelystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keittää

Vieras
Katsoitteko ohjelman? Näittekö kuvan siitä letkuissa maanneesta n. 1-vuotiaasta poikavauvasta, joka oli pahoinpidelty kauttaaltaan mustelmille? Näittekö vauvan kuvan, jolla oli päässä tajuton kuhmu korvan yläpuolella iskun seurauksena?

Mä en voi tajuta noita ihmisiä, jotka tekevät lapsilleen pahaa tai vaan katsovat kerta toisensa jälkeen vieressä, kun toinen vanhempi satuttaa lasta. Tai antavat sille väkivaltaselle ukolle aina "uuden tilaisuuden". Pistää niin vihaksi!!!

Kenen etua tässä (kuvassa) nyt ajetaan kun toinen ilkialasti makaa sairaalassa letkujen ympäröimänä?
Mun mielestä tuon kuvan olisi voinut jättää jutusta pois. Kyllä nyt jokainen tietää että pahoinpidelty lapsi ei ole mukava näky. Minua kuva järkytti. Minusta kuva ei kuulu yleiseen levitykseen, kaikkien silmille. Toivottavasti lapsi on selvinnyt koettelemuksistaan ja on nyt paremmassa hoivassa. Ei vanhempien luona.

En kyllä katsonut (enkä myös aijo katsoa ), mutta tavallaan se on hyvä että kuvia tulee julkisuuteen, juuri siksi että ihmiset tajuaa ettei pahoinpitely ole todellakaan mikään "pikkujuttu" vaan hirveää ja kertakaikkisen väärin!!

Ja toi luku että 113 alle 1v. on sekin, ikävä kyllä, varmaan alakanttiin. Kaikkia pieniä kun ei pakosta edes viedä lääkäriin, paranevat miten paranevat kotonaan... Ja entä tapaukset jossa lapsi on "vaan" jätetty heitteille? Esim. makaamaan nälkäisenä, märissä/kakkasissa vaipoissa, yksinään, ilman syliä ja muuta hoivaa. Kaikille kun ei edes perustarpeiden täyttyminen ole arkipäivää...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En kyllä katsonut (enkä myös aijo katsoa ), mutta tavallaan se on hyvä että kuvia tulee julkisuuteen, juuri siksi että ihmiset tajuaa ettei pahoinpitely ole todellakaan mikään "pikkujuttu" vaan hirveää ja kertakaikkisen väärin!!

Ja toi luku että 113 alle 1v. on sekin, ikävä kyllä, varmaan alakanttiin. Kaikkia pieniä kun ei pakosta edes viedä lääkäriin, paranevat miten paranevat kotonaan... Ja entä tapaukset jossa lapsi on "vaan" jätetty heitteille? Esim. makaamaan nälkäisenä, märissä/kakkasissa vaipoissa, yksinään, ilman syliä ja muuta hoivaa. Kaikille kun ei edes perustarpeiden täyttyminen ole arkipäivää...

Mun mielestä ainakin on hyvä juttu!!Aika paljon oli lapsella mustelmia :'(

Suomi on paska paikka...
Mutta satunpa tietään myös yhden tapauksen, missä vauva oli pudonnut sängyltä ja alle 20-vuotiaita vanhempia syytettiin pahoinpitelystä.
Lapsi asuu tällä hetkellä perhekodissa, tulee varmaan elämään lopun ikäänsä.
Ja vanhemmat ei todellakaan voi hyvin.

Yhteistyössä