Poliisi: Nykylasten äidit on hysteerisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Lila";22139047]Namusetiä on ihan riittämiin olemassa. Neiti Majurin kannattaa muistaa, että faktat rulettaa näissäkin keskusteluissa. Vähän niinkun ei sullakaan ole aivoja, mutta kovasti koitat aina aivotuksias tännekin palstalle suoltaa.[/QUOTE]

On niitä olemassa joo. Mut niitä nähdään jo sieläkin missä sellasta ei oo ja ollaan liiankin pelokkaita jo.

Itse ainakin olen mieluiten hivenen pelokas kuin liian luottavainen, kun kyseessä on lapseni tulevaisuus ja tasapainoinen loppuelämä. Lapseni etu menee kaiken muun edelle.
Itse kerran lapsena pedofiilin uhriksi fyysisesti ja lukuisia kertoja henkisesti joutuneena, tiedän miten vakavasta asiasta on kyse.

[QUOTE="Äiti";22139220]Itse ainakin olen mieluiten hivenen pelokas kuin liian luottavainen, kun kyseessä on lapseni tulevaisuus ja tasapainoinen loppuelämä. Lapseni etu menee kaiken muun edelle.
Itse kerran lapsena pedofiilin uhriksi fyysisesti ja lukuisia kertoja henkisesti joutuneena, tiedän miten vakavasta asiasta on kyse.[/QUOTE]

Peesi.
Neiti Majurin aloitus on aika omituinen. Ei järjen hiventäkään siinä. Mutta sehän nyt ei ole mitään uusi asia.

[QUOTE="Äiti";22139220]Itse ainakin olen mieluiten hivenen pelokas kuin liian luottavainen, kun kyseessä on lapseni tulevaisuus ja tasapainoinen loppuelämä. Lapseni etu menee kaiken muun edelle.
Itse kerran lapsena pedofiilin uhriksi fyysisesti ja lukuisia kertoja henkisesti joutuneena, tiedän miten vakavasta asiasta on kyse.[/QUOTE]

Tietty terve varovaisuus on tarpeen. Mutta tollanen että soitellaan joka ainoasta tapauksesta kun se kuitenkin on namusetä. Noistakaan ei yksikään ollu sellanen vaan aivan muilla asioilla. Eihän kohta kukaan uskalla ajaa mistää ohi hiljentämättä jos het ollaan epäilemässä. Liika on liikaa.

Huomionarvoinen asia nostettavaksi esille.
Asia sinänsä ei välttämättä oikein ihmetytä
(mm. tätäkin palstaa seuranneita varmaankaan).
peesi, kun täällähän mietitään koko ajan mistä vois tehdä lastensuojeluilmoituksen, ja kyylätaan äitejä niin kotona kuin kaupoissakin, että päästäis se tekemään ja sitten tehdään vaikka ei olis aihettakaan

Rantasen mukaan lapset ovat myöntäneet kahdessa tapauksessa, että kysymyksessä on ollut mielikuvituksen tuote tai keksitty asia. Yhdessä tapauksessa hiljaa liikkuneessa autossa omakotirakentajaperhe oli katselemassa pihoja saadakseen ideoita. Poliisin tarkistamassa neljännessä tapauksessa kyseessä oli työtehtävissä liikkunut mies.

Sun mielestä on tasapainoista soitella pedofiilivihjeitä perättömistä jutuista, ihan vaikka jostain vaittomasta syystä mistä nyt on kyse. Eli kun ei edes ole aihetta epäillä, mun mielestä tuo on kyllä jo vainoharhaa ja kuulostaa joltain ahdistuneen ihmisen maailmalta, jos näkee näitä pedofiileja monessa ihmisessä. Ylisuojeleva äiti voi pilata lapsen elämän yhtä pahasti kun se mahdollinen pedofiili, jota taas välttämättä lapsi ei kohtaa koskaan.

[QUOTE="vieras";22139379]Sun mielestä on tasapainoista soitella pedofiilivihjeitä perättömistä jutuista, ihan vaikka jostain vaittomasta syystä mistä nyt on kyse. Eli kun ei edes ole aihetta epäillä, mun mielestä tuo on kyllä jo vainoharhaa ja kuulostaa joltain ahdistuneen ihmisen maailmalta, jos näkee näitä pedofiileja monessa ihmisessä. Ylisuojeleva äiti voi pilata lapsen elämän yhtä pahasti kun se mahdollinen pedofiili, jota taas välttämättä lapsi ei kohtaa koskaan.[/QUOTE]

Peesi.

Näin hän se on. Rajoittavat mammat tuhoavat kehittyvän lapsen hyyssäämisellä ja antavat lapselle hyvät mahdollisuudet kehittyä sosiaalitapaukseksi tai alkoholistiksi.

kyllä mieluummin varotaan turhaan eikä luoteta liikaa. Se "namusetä" voi olla se lähiomainenkin. Mieluummin turhat soitot, ennekuin se pahin tapahtuu
Ja se ei sitten sinua liikuta lainkaan vaikka joku kunnollinen perheenisä leimataan naapurustossa pedofiiliksi ylihysteerisen ilmoituksesi takia?

Enpäs taida enää uskaltaa koiralenkillä antaa koirani tervehtiä lasten ulkoiluttamia koiria saatika sitten jopa vaihtaa pari sanaa näiden lasten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;22139477:
Ja se ei sitten sinua liikuta lainkaan vaikka joku kunnollinen perheenisä leimataan naapurustossa pedofiiliksi ylihysteerisen ilmoituksesi takia?

Enpäs taida enää uskaltaa koiralenkillä antaa koirani tervehtiä lasten ulkoiluttamia koiria saatika sitten jopa vaihtaa pari sanaa näiden lasten kanssa.

Juttelet vieraiden lasten kanssa!:O Senkin pedofiili!!:kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;22139519:
Joo :ashamed:
Joskus olen jopa kysynyt koiran nimeä. Olen kyllä ajatellut hakeutua johonkin hoitoon, mieluiten kastraatioon.

Hyvä tietysti että tahdot itse parantua. Se on hyvä askel kohti parempaa elämää. Kastraatio kohdallasi olisi hyvä vaihtoehto, opit ettei lapsille jutella.

Ihan asiallinen kirjoitus. Vaikka pedofiilejä onkin olemassa niin uskon sen olevan hyvin pieni ja häiriintynyt ryhmä, ei niin että jokatoinen vastaan kävelevä mies olisi potentiaalinen lapsiinsekaantuja.

Välillä ollaan mietitty miten ikävää on ettei miehet kohta enää uskalla edes hakautua töihin päiväkoteihin, lasten sairaanhoitoon tms.

varmaan lähtee vähintään yhtäpaljon turhia ls-ilmotuksia syystä että alkaa naapurin naama tai muu toiminta joka ei kuitenkaan lapsiin liity, vituttamaan liikaa..

Kyllä, hysteerisiä ovat.

Milloin mistäkin- kengistä ja haalareista, tarhan tätien toimista/toimimattomuudesta, naapurin kakaroitten käytöksestä, kasvatuksesta ja jäähytuolista, kyttäämisestä mitä muitten vanhempien toimiin tulee, siitä onko suklaakalenteri hyvä vai pitääkö olla leekon kalenteri vai petsoppi jne.
Onko 16 lahjaa riittävä vai pitääkö olla 250 euron arvosta vähintään? kasvaako lapsi kieroon jos käyttää vääränvärisiä lapasia tms.

Täyttä hysteriaa haatana koko vanhemmuus.

Ja tehtailevat perättömiä namusetäilmoituksia poliisille.

Namusetäilmoitukset usein perättömiä | Oulu | yle.fi

Olisipa minunkin vanhemmat olleet yhtä hysteerisiä kun olin 7 vuotias helsinkiläinen koululainen. Koulupäivän päätteeksi rappukäytävässä lymyisi miehiä, jotka estivät pääsyn portaikossa yläkerroksiin salkuilla. Vetivät sitten housunsa alas ja alkoivat runkkaamaan minun ja kaverini silmien edessä. Hissin oven olivat laittaneet niin, ettei se toiminut. Näin varmsitivat koululaisten portaisiin ajautumisen! Että joo, on todella kivaa kun pieni lapsi joutuu pelkäämään kotiin menoa tuollaisten paska-aivojen takia!

niimpä ja huomaa facebookis ku on niitä kirjotuksia sielä et varokaa namusetä on sielä ja sielä ja tuntomerkit jne ja jokatoinen kopio omalle seinälle... kohtuus kaikes ja järjenkäyttö sallittua!!!

Puhutaan paljon siitä että jollain on "vanhemmuus hukassa" ja sillä tavallisesti tarkoitetaan sitä, kun ei osata asettaa lapselle turvallisia rajoja ja opettaa empatiaa.
Minä olen viimeisten vuosien aikana miettinyt tuota hukkunutta vanhemmuutta toisestakin vinkkelistä, nimittäin tuon "ylisuojelun" kannalta.

On itsestään selvää että jokaisella lapsella on oikeus turvalliseen kasvuympäristöön ja riittävään hoivaan. Mutta kuinka monelle on yhtä itsestäänselvää, että lapsella on oikeus myös kasvaa itse?

Tälläkin palstalla usein saa lukea, kuinka isotkaan lapset eivät saa leikkiä keskenään ulkona, kuinka lapselle ei suoda muita turvallisia läheisiä aikusikontakteja kuin omat vanhemmat (pahimmassa tapauksessa isäkään ei kelpaa vaan lapsi on täysin äitinsä lelu), kuinka kaiken harrastuksen pitää olla rudutettua ja valvottua, kuinka ruoan ainoa sisältö on ravinto (ei sosiaalista aspektia, makua saatikka hulluttelua), kuinka oppimista hidastetaan ja oppimisen into tukahdutetaan, koska "lapsen pitää olla lapsi" jne.
Tätä sitten sanotaan lapsen "rakastamiseksi"?!

Itse näen sen niin päin, että siinä aikuinen alistaa lapsen (jolla pitäisi olla ihan oma ihmisarvonsa ja jota tulisi kunnioittaa aivan omana itsenään) välineeksi, jolla työstää omia neuroosejaan.

Ja taisinpas eksyä sivupoluille. Takaisin asiaan: Ikäviä siis nuo turhat ilmoitukset pedofiiliepäilyistä. Niinkuin joku jo sanoikin niin hysteria kääntyy helposti itseä vastaan: Sitten tosi paikan tullen kukaan ei enää uskokaan eikä turhien ilmoitusten ylikuormittama poliisi ehdi auttaa.
Hyvä olisi muistaa sekin, että liki kaikki pedofiliatapaukset tapahtuvat kotona. Pahantekijä on äärimmäisen harvoin tuntematon. Todennäköisimmin se on isä, äiti, isoisä, isoäiti, veli, sisko, opettaja...
:x

Viimeksi muokattu:

Kuumimmat

Yhteistyössä