Sinnekö sä päätön oot sen pääsi jättänyt
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1652836
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1652836
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Kai sä nyt soitit jo epäilyksesi.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Kai sä nyt soitit jo epäilyksesi.
Tottakai.
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Kai sä nyt soitit jo epäilyksesi.
Tottakai.
No, mitä ne sieltä sano? Oliko sama?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Kai sä nyt soitit jo epäilyksesi.
Tottakai.
Mä en oikein niiden puheesta saanut selvää....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Kai sä nyt soitit jo epäilyksesi.
Tottakai.
Mä en oikein niiden puheesta saanut selvää....![]()
Kukahan siellä oli työvuorossa sitten?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päättömästi:Mä en olekaan ikinä ajatellut että Päätön ois päätön,vaan että hän ois sillain eritavalla päätön.Tajuattehan nyt varmasti
Päätöntä menoa ja silleen...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Kai sä nyt soitit jo epäilyksesi.
Tottakai.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Pedofiili?
Alkuperäinen kirjoittaja päättömästi:Mä en olekaan ikinä ajatellut että Päätön ois päätön,vaan että hän ois sillain eritavalla päätön.Tajuattehan nyt varmasti
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Kai sä nyt soitit jo epäilyksesi.
Tottakai.
KRP![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hot Shot:Jaa mitähän päätön on siellä tehnyt?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja päättömästi:Mä en olekaan ikinä ajatellut että Päätön ois päätön,vaan että hän ois sillain eritavalla päätön.Tajuattehan nyt varmasti
Ai jaa... kiva kun selvensit, moni täällä ajattelee varmaan että päätön olisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:No se jätti päänsä sinne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hot Shot:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:No se jätti päänsä sinne![]()
No niin mutta miksi se niin teki?
Alkuperäinen kirjoittaja poistuu hän:Eh eh..
Mun mielestä se vaan on typerää olla aina et hei päättömältä puuttuu kasvot/pää..plaaplaa...
Aika monesti vedetään juttuihin mukaan joku päähommeli.Ku hän on päätön.Heh hauskaa.