K
Keittiönoita
Vieras
Niin oli, mutta ihan uteliasuuttani kyselin.No tuohan olikin juuri se mistä on kyse.
Niitä riittää pk-seudulla. Oli se ase mikä vaan niin murto-osa edes harkitsee sellaiseen tilanteeseen puuttumista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin oli, mutta ihan uteliasuuttani kyselin.No tuohan olikin juuri se mistä on kyse.
Niitä riittää pk-seudulla. Oli se ase mikä vaan niin murto-osa edes harkitsee sellaiseen tilanteeseen puuttumista.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28586105:Montako kertaa olet itse mennyt väliin, kun on syntynyt edes sanaharkaa ja tappelua? Ihan uteliaisuudesta kysyn, koska monesti olen huomannut, että ihmiset kulkevat vain ohi. Ja sitten tällainen lyhyt ja lihava mummeli on se, joka menee rauhoittamaan riitapukareita. Siellä pk-seudun kartsalla pe-la iltana. Sekopäisistä aseella heiluvista sekakäyttäjistä mullakaan ei tosin ole kokemusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28586233:Niin oli, mutta ihan uteliasuuttani kyselin.
Sun pointissasi ei ole mitään vikaaOma pointtini oli se, että tuskin nämä kauhistelevat kukkahattutädit itsekkään menisivät pistoolia heiluttavan sekavan tyypin kanssa juttelemaan mukavia.
Kun harva menisi tosiaan juttelemaan yleensäkään aggressiivisen sekavan tyypin rauhoittamiseksi, vaikkei olisi mitään kättä pidempää.
No tuo on ollut kyllä minulle selvää. En vaan nyt osannut yhdistää tuota tähän itse aiheeseenAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28586338:Sun pointissasi ei ole mitään vikaaSuurin osa ihmisistä ei mene auttamaan edes silloin, kun joku saa kadulla sairaskohtauksen. Varsinkaan, jos se kohtauksen saaja ei ole pikkutakkiin tai jakkupukuun pukeutunut. Niin kauan, kun oma persus ei ole tulessa, ei kannata välittää muista vaan antaa yjhteiskunnan huolehtia.
Vaikka sulla olisi sinko kädessäsi, et menisi väliin. Luulen maNo tuo on ollut kyllä minulle selvää. En vaan nyt osannut yhdistää tuota tähän itse aiheeseen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28586388:Vaikka sulla olisi sinko kädessäsi, et menisi väliin. Luulen ma![]()
Ei tuossa ole mitään kummallistaNo poliisi jos olisin niin saletisti olisin tehnyt ihan samalla tavalla kuin mitä tekivät.
Jos siviilinä tilanteessa, niin en oikein osaa asettautua siihen tilanteeseen kun en näkisi mitään loogista syytä sille että olisin minkäänlaisen ampuma-aseen kanssa julkisella paikalla jalkautuneena.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28586520:Tulevaisuudessa meillä Suomessakin poliisi tulee ampumaan ihmisiä kuoliaiksikin. Ja se kuuluu silloin poliisin toimenkuvaan. Elämä on.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28586520:Ei tuossa ole mitään kummallistaKaikki turvallisuus on ulkoistettu pois omasta elämästä ja luotamme siihen, että joku toinen huolehtii sekä meidän että muiden turvallisuudesta. Sattuipa sitten mitä tahansa. Enkä minä ole missään vaiheessa väittänyt, että poliisi olisi toiminut väärin. Tulevaisuudessa meillä Suomessakin poliisi tulee ampumaan ihmisiä kuoliaiksikin. Ja se kuuluu silloin poliisin toimenkuvaan. Elämä on.