V
"vieras"
Vieras
Se oli hyvin ammuttu. Taitava poliisimies. Ei varmaan ole helppoa olla vahingoittamatta luuta. Dille kävelee taas ylihuomenna.
Tuuria, ei taitoa, yhtä hyvin luoti olisi voinut osua sivullista päähän.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se oli hyvin ammuttu. Taitava poliisimies. Ei varmaan ole helppoa olla vahingoittamatta luuta. Dille kävelee taas ylihuomenna.
Teräase oli. Ja ampuma-asekin oli siihen asti uhka, kunnes selvisi, ettei se olekaan oikea.
ai sinäkö luulet että kun aseen laukaisee niin luoti lentää johonkin täysin sattumanvaraiseen suuntaan, ja oli vain tuuria että se lensikin sinne minne poliisi tähtäsi? voi näitä ihmisiä... vaikka itse ei osaisikaan ampua niin se ei tarkoita ettei kukaan muukaan osaa.
No saahan. Ei vaan ampumalla. Tai puukottamalla. Tai muuten liiallisella väkivallalla.
Montako kertaa olet itse mennyt väliin, kun on syntynyt edes sanaharkaa ja tappelua? Ihan uteliaisuudesta kysyn, koska monesti olen huomannut, että ihmiset kulkevat vain ohi. Ja sitten tällainen lyhyt ja lihava mummeli on se, joka menee rauhoittamaan riitapukareita. Siellä pk-seudun kartsalla pe-la iltana. Sekopäisistä aseella heiluvista sekakäyttäjistä mullakaan ei tosin ole kokemusta.Voi hohhoijaa näitä kovien tilanteiden eksperttejä.
Menkääpäs kokeileen pk-seudun kartsalle pe-la iltana kuinka se aseistettu aggressiivinen henkilö taltutetaan puheella.
Siellä sitä työsarkaa riittää kukkahattutädeille.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28586113:Ampuminen tulee yhteiskunnalle halvemmaksi kuin pitkäkestoinen piiritystilanne.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28586105:Montako kertaa olet itse mennyt väliin, kun on syntynyt edes sanaharkaa ja tappelua? Ihan uteliaisuudesta kysyn, koska monesti olen huomannut, että ihmiset kulkevat vain ohi. Ja sitten tällainen lyhyt ja lihava mummeli on se, joka menee rauhoittamaan riitapukareita. Siellä pk-seudun kartsalla pe-la iltana. Sekopäisistä aseella heiluvista sekakäyttäjistä mullakaan ei tosin ole kokemusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28586105:Montako kertaa olet itse mennyt väliin, kun on syntynyt edes sanaharkaa ja tappelua? Ihan uteliaisuudesta kysyn, koska monesti olen huomannut, että ihmiset kulkevat vain ohi. Ja sitten tällainen lyhyt ja lihava mummeli on se, joka menee rauhoittamaan riitapukareita. Siellä pk-seudun kartsalla pe-la iltana. Sekopäisistä aseella heiluvista sekakäyttäjistä mullakaan ei tosin ole kokemusta.