Poliisi ampui Kuopion miekkamiestä kaksi kertaa, sai etälamauttimesta sähköä ja koira puri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla käy sääliksi tuota poikaa :cry: Olisipa se yksi uhri jäänyt henkiin, niin pojalla olisi vielä jonkinlaiset mahdollisuudet normaaliin elämään tulevaisuudessa.

Luin monta uutista kiinniotosta ja ihmettelen, miksi piti ampua kahdesti järeällä aseella, sen jälkeen vielä etälamauttimella ja vielä piski päälle. (n) Eikö etälamautin pelkästään olisi riittänyt?

Minulla käy sääliksi tuota poikaa :cry: Olisipa se yksi uhri jäänyt henkiin, niin pojalla olisi vielä jonkinlaiset mahdollisuudet normaaliin elämään tulevaisuudessa.

Luin monta uutista kiinniotosta ja ihmettelen, miksi piti ampua kahdesti järeällä aseella, sen jälkeen vielä etälamauttimella ja vielä piski päälle. (n) Eikö etälamautin pelkästään olisi riittänyt?
Olisi elellyt normaalisti ja murhaamatta viattoman tytön

Ihan oikein että murhaaja kärsii ja piiitkään

Sääliksi, siis tekijääkö?

Jos sitä tarkoitit niin mieti vähän = tyyppi ilmestyy koululle listimään ihmisiä, uhaten sen jälkeen paikalle tulleita poliiseja heti tekojensa jälkeen..

Mitä poliisien oisi pitänyt tehdä?

Ainoa oikea johtopäätös tuossa tilanteessa on mielestäni se, että nyt ei ole kyse normisuomalaisesta juoposta joka vähän rähisee vaan oikeasti hyvin vaarallisesta ihmisestä.

Joka pitää taltuttaa heti, ennenkuin jotakuta muutakin sattuu vielä enemmän.

Vai mitä oisit itse tehnyt poliisien asemassa, puhunut nätisti tekijää rauhoittumaan?

Jos sääliä tahdot jotain, sääli tuon tyypin uhreja ja heidän perheitään.

• Tykkää
Reactions: Elena777

ei sitä poikaa millään järeällä aseella ole ammuttu, luultavasti 9mm pistoolilla

Yhteistyössä