V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tiedän, ettei noiden takia joudu teholle vaan ampumisen takia. Mtv:n uutisessa luki, että molempiin jalkoihin ammuttiin.Ei se sähkölamauttimen tai koiran pureman takia sairaalassa ole. Luoti lävistää ja se saa sairaalakuntoon.
Olisi elellyt normaalisti ja murhaamatta viattoman tytönMinulla käy sääliksi tuota poikaaOlisipa se yksi uhri jäänyt henkiin, niin pojalla olisi vielä jonkinlaiset mahdollisuudet normaaliin elämään tulevaisuudessa.
Luin monta uutista kiinniotosta ja ihmettelen, miksi piti ampua kahdesti järeällä aseella, sen jälkeen vielä etälamauttimella ja vielä piski päälle.Eikö etälamautin pelkästään olisi riittänyt?
Mä kyl ennemmin ottaisin konepistooolista kuin koirasta.Ei se sähkölamauttimen tai koiran pureman takia sairaalassa ole. Luoti lävistää ja se saa sairaalakuntoon.
Minulla käy sääliksi tuota poikaaOlisipa se yksi uhri jäänyt henkiin, niin pojalla olisi vielä jonkinlaiset mahdollisuudet normaaliin elämään tulevaisuudessa.
Luin monta uutista kiinniotosta ja ihmettelen, miksi piti ampua kahdesti järeällä aseella, sen jälkeen vielä etälamauttimella ja vielä piski päälle.Eikö etälamautin pelkästään olisi riittänyt?
Minulla käy sääliksi tuota poikaaOlisipa se yksi uhri jäänyt henkiin, niin pojalla olisi vielä jonkinlaiset mahdollisuudet normaaliin elämään tulevaisuudessa.
Tai ysimillisellä konepistoolilla. Tosin näin kyl kuvia joissa poliisilla oli käsissään kiväärikaliiberin ase, sillä jos on ammuttu niin sit on tehnyt kipiää.ei sitä poikaa millään järeällä aseella ole ammuttu, luultavasti 9mm pistoolilla
Tai ysimillisellä konepistoolilla. Tosin näin kyl kuvia joissa poliisilla oli käsissään kiväärikaliiberin ase, sillä jos on ammuttu niin sit on tehnyt kipiää.