Polarn o Pyretin "kalsarit"? Mihin käyttöön teillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hituke"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hituke"

Vieras
Te keillä on noita Popin (esim raidallisia) kapeita housuja, niin missä käytössä ne on? Voiko niitä käyttää ihan sisähousuina vai mitäh? Kun maksavat melko paljon, ja käytettynäkin mammat maksaa niistä maltaita, niin siksi kysyn. Mä siis voisin meijän hoikkeliineilla niitä puitääkin pöksyinä.

Meillä niitä käytetään just kalsareina, eli talvella lapsi laittaa ulos sisähousujen alle noi kalsarit. Saattaa myös nukkua niin että on tollaiset housut + joku paita päällä eli myös yöhousuina.

Kuinka pieni lapsi kyseessä? Kyllä mun mielestä voi alle 3-vuotiaalle laittaa raitahousut ja vaikka yksivärisen paidan päikkyyn. Ei ole paha. Mä en käyttäis raitapaitaa ja -housuja yhdessä muuta ku unikäytössä. Yhdistäisin aina joko ylä- tai alaosan yksiväriseen.

No ehkä tytölle legginseinä? En tiiä kun meillä ei tyttöjä ja ei myöskään noita kalsareita, koska mielestäni pojalle olisivat vaan ihan kalsarit ja siihen nähden melko hinnakkaat. Ja meillä siis 3 ja 1,5 vuotiaat, enkä kummallekaan laittaisi housuiksi.

Yhteistyössä