Pojista ja tytöistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko muilla odottajilla ollut samoja ajatuksia, kuin mulla, eli meillä on ennestään poika ja nyt tässä toisessa raskaudessa ei vielä tiedetä sukupuolta. Olen kuitenkin miettinyt, että jos se on tyttö, niin osaako sitä hoitaa tai edes pyllyä pestä oikein. Tiedän, että on naurettavaa ja toki tiedän, että osaahan sitä sitten, mutta tällaisia hassuja ajatuksia pyörii välillä mielessä. Sama varmaan olisi toisinpäin, jos eka olisi ollut tyttö.

meillä 2 poikaa ja 1 tyttö. täytyy sanoa, että kyllä pojat on paljon helpompi pitää puhtaana. Musta tuntui, että toi tytön pimppi oli aina täynnä kakkaa kun se levisi joka paikkaan. Sit en oikein osannut sitä puhdistaa ja neuvolan ohjeet oli vaan, että ei se nyt niin tarkkaa ole. Nyt kun tyttö 4 vuotias niin vähän väliä pimppiin sattuu ja punottaa. Vaikka kuinka käydään pesulla ja pyyhitään kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
En mää ainakaan vielä 4-vuotiaalta ole nahkoja venytellyt, oisko pitänyt?!?!

Ei olis! Ei sitä esinahkaa tarvitse venytellä. Normaalit pesut riittää.

t. kolmen pojan äiti, joka ei ole nahkoja venytellyt (vanhimmat jo murkkuikäisiä)

Mua ällötti hirveästi silloin joskus ku tytöllä vielä tuli kakat ohi potan... Nii, tais ne tuossa joulun alla myös tulla pari kertaa :x Olen hoitanu lähinnä poikia ennen ku oman tytön sain, ei pojilla tapahdu mitään mut tytöillä sitä menee joka puolelle. Yöks.

En ole ikina kuullutkaan mistaan esinahan venyttelysta :O En ole kummallekaan pojalle niin tehnyt ja toinen on jo murkku.
Kun sitten poikien jalkeen tytto tuli niin vahan ihmetytti se valkoinen erite. Yksi tuttu sanoi etta pestava pois ja toinen sanoi ettei. Piti oikein terkkarilta kysya :D Mutta kylla tyton paikat tuntuu olevan paljon herkemmat punoittamaan ja alussa meni vaippaihottuma aika pahaksi. Laakari sitten kirjoitti reseptin (zinc and castor oil) ja sanoi etta rasvaappaas tuolla niin kunnossa pysyy ja niin on pysynyt. Kilon painoinen purnukka etta riittaa koko vaippa-ajaksi :)

Yhteistyössä