Pojat ON poikia :DD

kyllä mä olen seksuaalisesti aktiivinen ihminen, enkä elä "on denial" B)

Miehän en tiiä mitä neiti puhuu koulussa, mutta vanhempien kuullen ei tollasta tee. Ja mitä tulee tohon tytöt on enkeleitä juttuun, tuu käväseen meillä kun ne suutahtaa :D

Ei, eikä meillä kasvateta sukupuolettomaksikkaan, tyttöjen ja poikien erot on kotona käsitelty selväksi siinä vaiheessa kun ne on neitejä kiinnostaneet. Ja hienosti ne osaa kysellä jos kyseltävää on.

Mut ei ne sitä tosiaan puheessa viljele,ellei aiheesta asiaa ole. Me on aikasin opetettu et oma alapaa on oma, eikä kuulu kenellekkään muulle tossa iässä.

Tämä ketju on aika lailla jo ohi asiasta taas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
En minäkää tajua, että miten jonkun 4 vuotiaan ymmärtämättömät puheet voi olla rivoja? :eek:
Solmussa nikki vois vähä höllätä sitä pipoo päässään! Lapset on lapsia!
Lapset on lapsia, saa ollakkin. On kuitenkin asioita joista ei ole ookoo huudella kylillä. Missä iässä itse ajattelit alkaa korjaamaan puhetta lapsilta siivommaksi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
En minäkää tajua, että miten jonkun 4 vuotiaan ymmärtämättömät puheet voi olla rivoja? :eek:
Solmussa nikki vois vähä höllätä sitä pipoo päässään! Lapset on lapsia!
Lapset on lapsia, saa ollakkin. On kuitenkin asioita joista ei ole ookoo huudella kylillä. Missä iässä itse ajattelit alkaa korjaamaan puhetta lapsilta siivommaksi?
Huomasit varmaan myös sen, että poika ei "huudellut asiasta kylillä", vaan sanoi sen ihan vain minulle. Se olin minä, joka tapauksen raportoi tänne :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
En minäkää tajua, että miten jonkun 4 vuotiaan ymmärtämättömät puheet voi olla rivoja? :eek:
Solmussa nikki vois vähä höllätä sitä pipoo päässään! Lapset on lapsia!
Lapset on lapsia, saa ollakkin. On kuitenkin asioita joista ei ole ookoo huudella kylillä. Missä iässä itse ajattelit alkaa korjaamaan puhetta lapsilta siivommaksi?
Huomasit varmaan myös sen, että poika ei "huudellut asiasta kylillä", vaan sanoi sen ihan vain minulle. Se olin minä, joka tapauksen raportoi tänne :ashamed: :ashamed: :ashamed:

otan sen liian tiukan pipon pois ihan justiinsa.
:ashamed: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
uskokaa tai älkää, piti tehdä ruokaakin välissä. Tarkoitin sitä psykedeelistä pippelin venytys/puhelu ketjua, mutta en enää löydä sitä.

Hakukoneella tulee 91 tulosta sille hakusanalle :LOL:

Nyynä onko sulla lukihäiriö? Jankutat samaa paskaa mun lapsistani vaikka TOISTUVASTI tässä ketjussa olen tuonut ilmi ettei omat lapseni tuollaisia puhu. :whistle:
No, tämä ketju ei kyllä liity minuun ja poikaani millään tavalla, ei oo meinaan mitään havaintoa edelleenkään siitä, mistä sie 'solmussa' nyt puhut. Enkä siis tiedä sitäkään, miten se liittyy tähän ketjuun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
En minäkää tajua, että miten jonkun 4 vuotiaan ymmärtämättömät puheet voi olla rivoja? :eek:
Solmussa nikki vois vähä höllätä sitä pipoo päässään! Lapset on lapsia!
Lapset on lapsia, saa ollakkin. On kuitenkin asioita joista ei ole ookoo huudella kylillä. Missä iässä itse ajattelit alkaa korjaamaan puhetta lapsilta siivommaksi?
En aatellu vielä vähään aikaan poitsu 5kk :whistle: Minusta tollanen on vaan ihan normaali kehitysvaihe niin tytöillä kuin pojillakin, mutta jospa teillä on niin tiukka kuri etteivät uskalla puhua tai sitten vaan niin sivistyneet lapset :flower:
 
se on solmussa in denial, ei on denial...

miullaki on "vaan" tyttö, niinku ilmeisesti myös solmussalla (kaks? vaiko usiampi?) joten ei ole kokemusta pojan kasvattamisesta. mutta tuo miun tytärki kyllä kuulee aivan kaiken, siis aivan kaiken. myös ne kauempana kassajonossa sanotut hävyttömyyet (ja jos niitä on paljonki niin kyllä mie sillon vaihan kassajonoa enkä jää itekkään kuuntelemmaan). ei toista niitä vaan sanoo miulle että: poika sano tuhmia sanoja... ei saa sanoa niin.

nämä sukupuoliset elimet ei kuulu tyttäreni sanavarastoon, eikä vielä tarvikkaan, kun on alta kolmivuotias.

ja kokemusta on nuista pojista ja poikien jutuista paljonki. mie olen poikien seurassa kasvanu ja ympärillä on aina ollu ronskilla ja terveellä huumorilla varustettuja ihmisiä. mistään ei ole puhuttu häpeillen eikä mistään ole vaiettu. ihan hyvä niin, empä ole kasvanu anaalirajoitteiseksi jolla kiristää nutturaa vähän yks jos toinenki asia.

ole rennompi. niin maailma ympärilläski on. :flower:
 

Yhteistyössä