Pojan pieni pippeli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vesipeto Surku";25201907]Ei sitä oikeen voi kuule silmiään kiinnikään laittaa kun sulla on sellanen parin kuukauden ikäinen hoitopöydällä ilman vaippaa vaipanvaihdossa ja alkaa pikkusen jöpötin tönöttämään.

Voi sua mitä yllätyksiä tuletkaan kokemaan jahka omia lapsia saat.. :)[/QUOTE]

omia lapsia on jo..

Hei! Pippelit ovat erikokoisia. Se riippuu lapsen iästä ja kuinka iso lapsi on. Mutta,elkää huoliko jos teilä on n.5 vuotias lapsi. Nuorilla lapsilla on yleensään pieni pippeli,mutta kun sitten ikää tulee enemmän niin pippelikin kasvaa. :D Omalla 9V pojalla oli 5 vuotiaana tosi pieni pippeli. Mutta nyt se on aika iso. Eli elä stressaa!

Mulla on ollu 9vuotiaana erektiossa 10cm...Nyt olen 10v,ja on erektiossa melkein 15cm...Pystyn vetämään nahkaa edestakaisin pippelistäni,siellä välillä on jotain valkosta,mutta en tiedä mitä...Voisiko joku kertoa?PS.Onko 10 vuotiaan pippeli liian iso josse on erektiossa 15cm?:/

Olen tässä viime aikoina huomannut 5 - vuotiaan esikoiseni pippelin olevan huomattavasti pienempi kuin 2 - vuotiaan kuopuksen. Tiedän että tämä kuulostaa hassulle mutta itseäni on todella ruvennut huolestuttamaan, enkä lääkäriinkään tämän asian kanssa haluaisi mennä. Oisko jollain kokemuksia, onko sillä mitään väliä vaikka on tosi pieni lapsena niin silti aikuisena on normaali kokoinen.
Ei sun tartte minnekkään mennä vaikka sillä on pikku pippeli, katos näin oli mulla:

Ala asteella kun kaikilla on semmoset pienemmät pippelit pikku pippelit siis niin yks meidän luokassa sillä oli pikku pikku pippeli ja mulla oli sit hirven iso mun kaveri juksas mulle ja tujjotti mun pippeliä se mietti höh leikisti siis sanoin sille en mä voi mitää ett tää on näin iso, ei ollu erektiossa no joo ja sit rippileirillä 10v myöhemmin niin oltiin suihkussa niin sillä jolla oli pikku pikku pippeli oli ihan hyvä kokoinen pippeli vaikka sillä oli pienenä pikku pikku pippeli eli kyllä sun pojak pippelistä tulee vielä mies pippeli

Yhteistyössä