H
hei kuusäm
Vieras
Oletko tiiraillut poikaasi myös kun hänellä on erektio? Se isompi kun ei välttämättä olekaan silloin enää pienempää isompi...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KuusÄm:Alkuperäinen kirjoittaja oma on asiasi:varmaan saunominen on ihan ok, mutta isän ja pojan munan koon vertailu ja vielä netin keskustelupalstalla on jo melko omg...pienessä mielessä varmaan ok, mut ei täällä. Varmaan perheesi kuviasikin esittelet tai itseäsi ja joku tunnistaa jne.
Jep, sinäkin tiedät heti keitä olemme ja minkä näköisiä.
Luulenpa että olet erinäisen kerran verrannut esim omia rintojasi äitisi rintoihin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuulostaa tosi sairaalta, että äiti vertailee poikansa ja ex-miehensä alapään kokoaEikä todellakaan ole soveliasta puhua/huomauttaa lapselleen mitään tämän sukupuolielimistä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuulostaa tosi sairaalta, että äiti vertailee poikansa ja ex-miehensä alapään kokoaEikä todellakaan ole soveliasta puhua/huomauttaa lapselleen mitään tämän sukupuolielimistä!
Alkuperäinen kirjoittaja KuusÄm:Mulla on pojilla eri isät ja ikäeroa 6 vuotta. Tilanne oli ihan sama, eli kuopuksella huomattavasti isompi kuin esikoisella, MUTTA nyt kun esikko on päässyt kunnioitettavaan 15 vuoden ikään, ei ole enää huolta. Menee omasta isästään ohi (onneksi)
Syötä pojalla ihan pieninä annoksina aspiriinia ja pinaattia. Pinaattaia saa ollea toki eilumminkin. Se auttaa tuohon asiaan. Kyllä vanha kansa tietää.
Alkuperäinen kirjoittaja Voihab V!ttu!:"Mun pojalla on pieni" VOI VITTU!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Olen tässä viime aikoina huomannut 5 - vuotiaan esikoiseni pippelin olevan huomattavasti pienempi kuin 2 - vuotiaan kuopuksen. Tiedän että tämä kuulostaa hassulle mutta itseäni on todella ruvennut huolestuttamaan, enkä lääkäriinkään tämän asian kanssa haluaisi mennä. Oisko jollain kokemuksia, onko sillä mitään väliä vaikka on tosi pieni lapsena niin silti aikuisena on normaali kokoinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Olen tässä viime aikoina huomannut 5 - vuotiaan esikoiseni pippelin olevan huomattavasti pienempi kuin 2 - vuotiaan kuopuksen. Tiedän että tämä kuulostaa hassulle mutta itseäni on todella ruvennut huolestuttamaan, enkä lääkäriinkään tämän asian kanssa haluaisi mennä. Oisko jollain kokemuksia, onko sillä mitään väliä vaikka on tosi pieni lapsena niin silti aikuisena on normaali kokoinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kuulosta hassulle vaan sairaalle,että aikuinen vertailee pikkupoikien pippeleitä