Mieheni naispuolinen serkku sekä hänen aviomiehensä ovat nuoremman lapseni sylikummeja.Tämä pariskunta on iältään päälle 40 vee,eli eivät vielä mitään vanhoja.Heillä on kaksi aikuista tytärtä,eli ovat aloittaneet perheen perustamisen jo nuorina.Nyt he ovat vapaita tulemaan ja menemään ja harrastamaan mitä töiltään ehtivät,kun ei ole enään leikki-ikäisiä jaloissa pyörimässä.Tosin tämän miehen harrastukset tuntuvat sijoittuvan vain ja ainoastaan tietokoneen äärelle.Se harva kerta kun olemme heillä kylässä, niin silloinkin tämä mies istuu naama kiinni tietokoneessa eikä tule seurustelemaan meidän vieraiden ja huom :attn: oman kummipoikansa kanssa....Mieheni serkku ei koskaan tarjoa apuaan lastenhoidollisesti,ei koskaan vaikka tietää että esim.oma äitini on kuollut ettei meillä niitä lastenvahteja niin paljoa ole saatavilla. :ashamed: Olen joskus asiasta vihjannut,mutta vielä tähän päivään mennessä kummit eivät ole poikaa pitäneet/vahtineet ja poika täyttää sentään jo kolme!Miksi minun pitäisi alkaa asiaa heiltä kerjäämään,kun eivät itse älyä apuaan tarjota? :/ Tämä pariskunta valittaa aina kuinka väsyneitä he ovat työpäivien jälkeen.....Aika kaameaa sinäänsä että jo tuon ikäiset ihmiset ovat työpäiviensä jälkeen niin väsyneitä ettei energiaa riitä enään mihinkään muuhun........Ja en minäkään nyt olisi vilkasta poikaani heille alvariinsa "tunkemassa" hoitoon,joskus silloin tällöin vain,etten vain liikaa rasittaisi heitä.... :kieh: Ja tokkopa pysyisivätkään vilkkaan poikani perässä,niin paksuja ja lihavia ovat molemmat.... :headwall: