Pojan kaveri on ihan mahoton syömään

Snapsikäsi Edward

Aktiivinen jäsen
07.06.2005
2 101
0
36
Siis olen aiemminkin kertonut pojan kaverista, joka on aina meillä ruokaa vailla.
Jos liedellä on kattiloita, hän käy kurkkaamassa mitä niissä on, ja ja nyt meni homma minusta vielä omituisemmaksi, kaveri syö oman lautasensa tyhjäksi sillon kun meillä syö, mikä on tietty hyvä juttu,mutta kun nyt syö vielä jämät meänkin poikien lautasilta, ja jos omilta jää vaikka leivästä jämä, kun ei jaksa syödä, niin kaveri syö senkin.

Hyvä tietty että ruoka maistuu, mutta minusta hieman outoa

Mulla heräis kyllä epäilys ettei poika saa syödä kyllikseen kotona. Toki kasvavat pojat ovat kovia syömään. Toinen vaihtoehto on ettei äitinsä tekemä ruoka ole yhtä hyvää kuin sinun. =)

Muistui mieleen eräs esikoisen kaveri joka kävi usein meillä; hän asui isänsä luona ja varmaan sai ruokaa kotona, mutta mielellään hän otti itselleen lautasen kaapista ja söi kun käskin istua pöytään syömään meidän kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Tuo on kyllä todella outoa, että toistenkin lautasilta syö. Saakohan poika kotonaan ruokaa tarpeeksi :o

Uskon kyllä, että saa kotonaan ruokaa, ehkä syöminen on hänestä vaan niin mukavaa.
Tässä yhytin kaverin keittiöstä ruokailun jälkeen, kun olin jo nostanut lautaset tiskipöydälle, niin hää oli siellä haarukoimassa vanhemman pojan lautaselta jääneitä ruokia suuhunsa, tuumasi vain että kun "****** ei jaksanut syödä...."
Ja lähti liukkaasti pois paikalta

Mun serkku oli aikanaan sellanen, että ensin söi kotonaan, ja sitten lompsi n. 100m päähän mummolaan syömään toisen mokoman :whistle: Hän myös poika/mies. Tosin hänessä kyllä näkykin että tykkää syödä...

Yhteistyössä