pojalta ei vaan se hammas lähde!

uusi on tullut jo taakse mutta maitohammas edestä ei suostu liikahtamaankaan. 2 päivää ollaan kaikki yritetty saada sitä heilumaan. torstaina menee sit hammaslääkäriin ja sehän tietysti nyppästään.....: /
 
ok. mie olen vaan niin kauhuissani... en ees muista millo oon ite mänt hammaslääkäriin ilman diapamia... nyt joudun vierestä pyörtymättä katsomaan ku se nyppästään.... siksi oisin halunt et se lähtis irti omin avuin....
 
vv
samasta asiaista myös soitellut hammaslääkärille monta kertaa, aina vaan sanovat ettei ole hätää, kyllä se kieli sitten ohjaa rautahampaan oikealle kohdalle sitten kun se maitohammas on irronnut. meillä se irtoaminen kesti yli kuukauden!
 
Omalla pojalla kesti varmaan pari viikkoa ainakin ennenkuin minä lopulta eilen aamulla sen maitohampaan nyppäisin pois kun puolet rautahampaasta oli jo siihen taakse tullut. Ja se maitohammas ei ollut kuin pienellä ihoriekaleella enää kiinni, poika vaan ei uskaltanut sitä ottaa kun "koskee ihan kamalasti". Mutta sitä ennen ainakin viikon ajan kehottelin poikaa heiluttelemaan sitä maitsikkaan vähän väliä.
 
Viimeksi muokattu:
"mä"
Meillä maitohammas heilui 9kk ennen kuin lähti. Ja kun lähti niin uusi hammas oli kasvanut jo lähes täyteen mittaansa sinne taakse. Kyllä kieli sen ajan mittaan paikoilleen ohjaa.
 
ll
ei ne poista niitä ellei siitä vanhasta ole haittaa uudelle hampaalle. meillä poika teki kaikki etuhampat tuplana ja osan poskihampaistakin, eikä yhtään maitohammasta poistettu hammaslääkärissä, vaikka näytillä kaytiin monta kertaa.
 

Yhteistyössä