Pojalle ylioppilaslahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninna..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Ninna..

Vieras
1. Mitä ostaisin kummipojalleni ylioppilaslahjaksi? Hän on aikamoisen tyylitietoinen ja tarkka, mutta mikä olisi sellainen lahja josta jäisi muisto ja joka maksaisi n. 100-200 euroa?
2. Minkälaisia koruja nykyään pojat käyttää ja mitkä ovat nyt muotia?

Riittää jos vastaat toiseenkin kysymykseen kun ne tavallaan eri asiaa:) Kiitos avusta jo etukäteen. Kaipaan todellakin ehdotuksia ja ideoita:)

Meidän poika olisi tyytyväinen kun saisi parin vuoden päästä Carelia aterimia, kun nuo juhlat koittaa.

Kauhulla odottaa, mitä koruja sukulaiset syytää lahjaksi. Suurin osa on jo oppinut, että lahja mieluiten rahana. Ainoa koru, mitä käyttää on miehen kultainen kravatin pidike silloin, kun pitää olla puku päällä.

Haet varmasti jotakin, mikä auttaisi valitsemaan sen ikäiselle juuri sitä trendikästä ja näyttävää.

Minä jouduin vastaavan tilanteen eteen jokunen vuosi sitten ja koska tiesin pojan myös olevan innokas osakesijoittaja ostin hänelle Marttaliitosta keittokirjan, miten halvoilla raaka-aineilla saa hyvää ruokaa. Ostin sen ihan kiusallasani ja päätin, etten ala yhtään miettimään kaikkea tahtovan pojan puolesta yhtään mitään. POika tykkäsi siitä. Hänestä se oli hauska ja kertoi, että on muuttamassa omaan kämppään ja miettinyt, pihinä kaverina,miten selviää halvalla ruokakuluista.Kiitoksissa ei ollut pisaraakaan ivallisuutta tai pettymystä.

Sen jälkeen en ole miettinyt enää mitä annan lahjaksi, vaan vien mitä tahdon antaa. Jopa kaivelen vanhoja kamojani, siis iäkästä Arabiaa,Aurinkopulloja ja sen sellaisia, joita olen perintönä saanut. Lykkään sen nuoren kouraan ja sanon, että säilytä ja arvo nousee tai myy, niin saat heti rahaa. Yleensä ne säilyttävät ja minä pääsin halvalla. En pidä tavaroiden keräämisestä, joten eilisen antiikki kyllä kelpaa.