Pojalle nimi!

  • Viestiketjun aloittaja APUA!!!
  • Ensimmäinen viesti
plm
Mun mielestä kannattaisi miettiä viisikirjaimisia nimiä jotta olisi "samaa sarjaa" muiden kanssa siltä osin jos M-kirjain ei onnaa.
Mun ehdotukset on silti Miika ja Miska.
Tai muilla kirjaimilla Lauri tai Arttu. Olisi jotenkin kiva että olisi r kuten Mariassakin.
 
**
onko ne toiset nimet ihan ehdottomasti päätetty? Jos laittaisitte Mikonpoika toiseks niin se ratkaisis ton ongelman et ei tuntuis ulkopuoliselta. Koska jos Viljo teitä miellyttää eniten niin se kantsii ottaa. Viljo Mikonpoika?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ääh.. se oli miehen viimeinen ehdotus epätoivo iskee
No jos se käy sulle ja miehelle, niin turhaa hyväksytät sitä enää täällä. Miklas on ihan hyvä nimi Marian veljelle.
Mulle se menee vaan sen takia kun en enää muutakaan meinaa keksiä. Tosin varmasti harmittaa sitte kun on vaan joku roiskastu.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ääh.. se oli miehen viimeinen ehdotus epätoivo iskee
No jos se käy sulle ja miehelle, niin turhaa hyväksytät sitä enää täällä. Miklas on ihan hyvä nimi Marian veljelle.
Mulle se menee vaan sen takia kun en enää muutakaan meinaa keksiä. Tosin varmasti harmittaa sitte kun on vaan joku roiskastu.
Samaa mieltä, eli mikäli Miklas sopii teille, on se juuri passeli nimi.
 
Eli Manu. Jos haluat M-linjalla pysyä ja suhteellisen normaalin, mutta ei niin yleisen nimen..

Mutta muuten kehoittaisin valitsemaan jonkin kivan ja teitä molempia miellyttävän nimen huolimatta siitä, että alkaako M-kirjaimella.

Itsellani on poika M-kirjaimella, mutta sitä en teille suosittele (liian erikoinen :ashamed: )
 

Yhteistyössä