Pojalle nimi!

  • Viestiketjun aloittaja APUA!!!
  • Ensimmäinen viesti
viltsu
Viljo on kiva nimi. Mä nyt lisään sun ahdistusta, mut muista miettiä myös nimen mahdolliset lempinimet. Eli miten nimelle käy omassa suussa. Kääntyisikö Viljo-vauvelin puhuttelu Villeksi tai Viliksi tai vaikka Viltsuksi, ja olisiko siitä haittaa, että kaikki alkaisivat kutsua noilla nimillä. Tuntemaani Viljoa kaikki kutsuvat Villeksi. Siksi tämä huomio.

Ja vielä yksi huomio. Jos päädytte valitsemaan M-nimen, niin jos mahdollisille vielä tuleville lapsille pitää sit myös laittaa se M-nimi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Mikko, Milla, Maria ja Tommi
Mikko, Milla, Maria ja Niklas
Mikko, Milla, Maria ja Ilari
Mikko, Milla, Maria ja Kasper
Mikko, Milla, Maria ja Joonas
Niin eli näyttää vähän hölmölle kun kaikki mmmmmm ja sit joku muu. Hitto vie.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja viltsu:
Viljo on kiva nimi. Mä nyt lisään sun ahdistusta, mut muista miettiä myös nimen mahdolliset lempinimet. Eli miten nimelle käy omassa suussa. Kääntyisikö Viljo-vauvelin puhuttelu Villeksi tai Viliksi tai vaikka Viltsuksi, ja olisiko siitä haittaa, että kaikki alkaisivat kutsua noilla nimillä. Tuntemaani Viljoa kaikki kutsuvat Villeksi. Siksi tämä huomio.

Ja vielä yksi huomio. Jos päädytte valitsemaan M-nimen, niin jos mahdollisille vielä tuleville lapsille pitää sit myös laittaa se M-nimi.
Lempinimet ei haittaa sinänsä. Itse kutsutaan ihan sillä nimellä mikä sitten annetaan.

Niin tuo jatkuvuus on sitten kyllä kans sen M:n kanssa... Äh puuuuuuuh!!!!

Hemmetti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Mirko? Tuu sit juhlan jälkeen kertoo mihin päädyitte...
Juu, varmaan selviää huutoäänestyksellä vieraiden kesken =)
Mites ois toi Mirko? Musta nätti nimi.
Mies ei lämpene sille. Mä olisin jo näyttäny keltaista sille.
Höh. Entä Matias, Miika, Miikka, Mikael, Miko, Miro, Miska, Joona, Niilo, Veeti, Jami, Jonne tai Samu?

 
juu
toi on kyllä aika vaikee kun kaikki samal etu kirjaimella yleensä oon kuullu et lapsilla sama kirjain ,mut teillä nyt kyllä kävis kaikille ,sit jos lisää teette lapsia ni kannattaa miettii haluuks sillekkin sit m-kirjaimella jos ei ni nyt vaihtas jo kirjainta
 

Yhteistyössä