pojalle nimi!?

no sillä ei meille ole väliä sointuuko yhteen muiden lasten nimien kanssa..meillä on Carita ja Jere..ei väliä vaikka ei soinnu niiden kanssa..mutta liian pitkä nimi ei saa olla.. :heart:
nythän niitä tulikin jo kivoja nimiä..toi Niko on ihana :heart: enpä ole muuten kuullutkaan tuollaisesta pojan nimestä kuin Renne ja Lenna.. :) ihan kivoja nimiä nekin.

Alkuperäinen kirjoittaja FPI:
Hauskaa, että tykkäsit Niko-nimestä, työkaverin poika on nimittäin Niko ja he miettivät, että tuleeko pojasta Jere vai Niko ;)
:) aiha hauska yhteen sattuma...mä oon pidempään sitä nikoa miettinyt itsekin, se on sillain niinku yksi vaihtoehto, mutta pitäis saada niitä vaihtoehtoja vielä pikkusen lisää, niin tulis sit sellainen mistä molemat pitäis..mun mies ei vielä oo ihan lämmenny tuolle niko nimelle :D siksi pitäis saada vaihtoehtoja enemmän..

Antakaas vielä kivoja nimi vaihtoehtoja pojalle.Meilläkin tarvetta sellaiselle, eikä vielä ole löytynyt oikeen sellaista vaihtoehtoa jota vois harkita. Olis kiva jos löytyis m-kirjaimella alkava ( esikoinen, tyttö myös m-kirjaimella alkava), mut ei pakko.Mut sit toisen kirjaimen pitäis olla joku muu kuin i, koska musta se kuullostaa meidän sukunimen kans niin "hölmölle"......

juu,lisää nimiehdotuksia :D kivoja nimiä ollut, mutta lisää kaipaan :)

mako78 : matti, markku, miko, miro, ai niin ei iitä... :LOL:
Jami, Roope, Toni, hmmm..onpa muuten hankala näin yhtäkkiä keksiä m:llä alkavaa nimeä jossa ei ole i kirjain toisena :)

Yhteistyössä