Pojalle nimi, alla lista, karsikaa, -auttakaa! =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sanelma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sanelma"

Vieras
Miska
Sami
Sauli
Pauli
Joni
Toni
Tomi
Teemu
Niilo
Iiro
Topi

Toisena nimenä esim. Aleksi, Markus, Matias, Elias, Anselmi, Topias, Nestori...?

Lisää hyviä poikien nimiä kaivataan tai keksiikö joku näistä hyvän kahden nimen yhdistelmän pojalle, meinaan siis etu- ja toinen nimi. Ei haluta kolmea nimeä lapselle.
Auttakaa, ristiäiset lähestyy eikä päästä yksimielisyyteen miehen kanssa.. saa karsia teidän mielestä kamalat pois, lisätä ihania tilalle ja tehdä näistä yhdistelmiä, kaikki ideat nyt tervetulleita!!!

Niilo Elias ja Teemu Topias taitaa yltää meilläkin listan kärkipäähän.. mut molempi parempi.. äänestystä kehiin, Kumpi =D

A) Niilo Elias
B) Teemu Topias

Kaksi kaunista nimeä, huonosti ei noista voi enää valita, kiitos teille <3

[QUOTE="Sanelma";22542826]Niilo Elias ja Teemu Topias taitaa yltää meilläkin listan kärkipäähän.. mut molempi parempi.. äänestystä kehiin, Kumpi =D

A) Niilo Elias
B) Teemu Topias

Kaksi kaunista nimeä, huonosti ei noista voi enää valita, kiitos teille <3[/QUOTE]

Niilo Elias ehdottomasti :).

Mä pidän näistä sun listalla:

Miska, Joni, Tomi
Niilo
Iiro

Toisena nimenä esim. Aleksi, Matias, Elias, Topias

Ehdotan:

Etunimiä: Martti, Miro, Sisu

Toinen nimi :Aaron, Mikael

Miska Aaron?
Miska Elias?
Joni Mikael?

Harmi kun ei molempia voi antaa, kuulostaa ihan yhtä typerältä Teemu Niilo kuin Niilo Teemu =D Pakko vaan yrittää valita.. mies pitää molemmista ja hälle käy kumpi vaan mut mulla nyt sama vika, monta hyvää muutakin mielessä, tuo yllämainittu Joni Mikaelkin on kiva mut kyllä mä uskon et se nyt on tässä kunhan saan valittua kummalta tuo näyttää... Niilo tai Teemu... jompi kumpi on hänestä tultava =D

Yhteistyössä