Mikähän tuolla pojan pyllyssä mahtaa kutista, on parina päivänä valittanut kamalaa kutinaa. Pesemme takamuksen aina ison hädän jälkeen, yleensä vielä jompikumpi meistä vanhemmista pesee vaikka poika on ekalla.
Kihomatoja ei siellä näkynyt kun olemme kurkkineet näin kun poika on mennyt nukkumaan. Lisäksi tuo kutina on koko päivän, ei vain iltaisin tai öisin...
Huomenna aamusta heti soitan lekurille mutta ajattelin kysellä onko teillä mitään villejä veikkauksia heitellä kehiin???
Kihomatoja ei siellä näkynyt kun olemme kurkkineet näin kun poika on mennyt nukkumaan. Lisäksi tuo kutina on koko päivän, ei vain iltaisin tai öisin...
Huomenna aamusta heti soitan lekurille mutta ajattelin kysellä onko teillä mitään villejä veikkauksia heitellä kehiin???