Poistutteko hoplopista välillä syömään muualle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Moi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Moi"

Vieras
Syötiin viimeks hoplopissa mutta ruoka oli aivan kammottavaa, jauhomuusia kasa, lihapullat, siinä se ihan ruma annoskin ja kallis. Ajattelin hilpasta välil syömään muualle ooteko tehnyt samoin?

Me mennään sinne joko aamusta ja lähetään pois kun tulee ruoka-aika.
Tai sitten ruokailun jälkeen päivällä.

En saisi millään siellä kulumaan aikaa niin kauaa, että olisin aamusta iltaan

Eikös siellä säännöissä ole, että pääsymaksu oikeuttaa rajoittamattomaan yhtämittaiseen leikkiaikaan. Mä olen käsittänyt niin, että tuo "yhtämittaiseen" tarkoittaa, että niin kauan kuin yhdellä kertaa siellä poistumiseen asti on. Jos lähtee ruokailemaan muualle, se yhtämittainen leikkiaika päättyy. Vai ymmärränkö tuon nyt jotenkin väärin?

• Tykkää
Reactions: Wolt ja Hansu81
Joo, siis nimenomaan yhtämittainen aika. Eli jos poistut muualle ruokailemaan, niin pitää maksaa uusi sisäänpääsymaksu.

Ja meillä mies oli kerran 6h lasten kanssa kun viihtyivät hyvin, niin kyllä siinä ajassa jo nälkä tulee :)

Me pärjätään välipalalla jos tarvii jotain. Tuo viihtyy 2-3h ja kun kotona on syöny, ei sielä tarvi ruokaa. Sitä en kyllä tiiä että saako poistua vai täytyykö olla alueella sen maksukerran ajan.

[QUOTE="Liisi";29516010]Eikös siellä säännöissä ole, että pääsymaksu oikeuttaa rajoittamattomaan yhtämittaiseen leikkiaikaan. Mä olen käsittänyt niin, että tuo "yhtämittaiseen" tarkoittaa, että niin kauan kuin yhdellä kertaa siellä poistumiseen asti on. Jos lähtee ruokailemaan muualle, se yhtämittainen leikkiaika päättyy. Vai ymmärränkö tuon nyt jotenkin väärin?[/QUOTE]

Oikein olet ymmärtänyt. Eihän se sitten ole yhtämittanen jos sieltä poistuu välillä.

Koko paikka on niin törkeä rahastuskonsepti että minä en ainakaan välitä "säännöistä" joissa kielletään poistuminen tai omien eväiden tuonti tai vaaditaan aikuisilta kesäisinkin sukat istuessaan kahviotilassa odottamassa lapsiaan ja "pakotetaan" vaikka ostamaan hoplop-sukat jos ei omia ole. Toiminnan laillisuutta voi jokainen miettiä, moraalittomuus on itsestäänselvää.

En suostu ostamaan 300% katteella myytävää jollain tapaa elintarvikkeiksi kai luokiteltavaa ala-arvoista moskaa itselleni tai lapsilleni koska sitä varten emme ole kyseisen yrityksen asiakkaaksi tulleet eivätkä kyseiset oheistuotteet kiinnosta. Käymme syömässä muualla ja tulemme takaisin jos siltä tuntuu. Jos omia eväitä tuomme niin nautimme ne niin ettei sotkua tai roskia jää eikä kenellekään koidu haittaa. Henkilökunta koostuu pääosin nuorista asiakaspalveluun kykenemättömistä tytöistä joiden mahdollista kitinää ei kannata kuunnella vaan ilmoittaa ykskantaan että olemme maksaneet tuotteesta joka on lasten puuhastelumahdollisuus joten olemme maksavia asiakkaita.Heittäkööt ulos jos uskaltavat, tähän asti eivät ole sitä tehneet.

Koko paikka on niin törkeä rahastuskonsepti että minä en ainakaan välitä "säännöistä" joissa kielletään poistuminen tai omien eväiden tuonti tai vaaditaan aikuisilta kesäisinkin sukat istuessaan kahviotilassa odottamassa lapsiaan ja "pakotetaan" vaikka ostamaan hoplop-sukat jos ei omia ole. Toiminnan laillisuutta voi jokainen miettiä, moraalittomuus on itsestäänselvää.

En suostu ostamaan 300% katteella myytävää jollain tapaa elintarvikkeiksi kai luokiteltavaa ala-arvoista moskaa itselleni tai lapsilleni koska sitä varten emme ole kyseisen yrityksen asiakkaaksi tulleet eivätkä kyseiset oheistuotteet kiinnosta. Käymme syömässä muualla ja tulemme takaisin jos siltä tuntuu. Jos omia eväitä tuomme niin nautimme ne niin ettei sotkua tai roskia jää eikä kenellekään koidu haittaa. Henkilökunta koostuu pääosin nuorista asiakaspalveluun kykenemättömistä tytöistä joiden mahdollista kitinää ei kannata kuunnella vaan ilmoittaa ykskantaan että olemme maksaneet tuotteesta joka on lasten puuhastelumahdollisuus joten olemme maksavia asiakkaita.Heittäkööt ulos jos uskaltavat, tähän asti eivät ole sitä tehneet.

JOS olisin hoplopissa töissä niin heittäisin teidät pihalle, hoplop kahvila luokitellaan ravintolaksi ja ravintolaan ei saa tuoda omia eväitä (vaikka kuinka siististi syötte ja ei koidu muille sotkua)
Hoplop on jo siinä sentään vastaan tullut että oma vesipullo saa olla mukana mutta kuinka luulet kahvion pyörivän jos sinne kaikki raahaavat omat nakkisämpylänsä mukanaan?
Ja kyllä jos jatkuvasti rikot sääntöjä olisi minulla pokkaa soittaa jopa virkavalta paikalle (yleensä kyllä vartia) ja ilmoittaa siltä seisomalta että sinun itsekkyytesi vuoksi joudun antamaan vuoden porttikiellon koko perheellenne.

Eihän sinne ole pakko mennä jos säännöt tuntuu niin mahdottomilta noudattaa ;)
Niinhän se menee monessa parkkifirmassakin että pysäköimällä tähän hyväksyt ehdot ja sama pätee myös HopLoppiin ;) saapumalla paikalle ostamalla lipun hyväksyt ehdot mitä siellä saa ja mitä ei saa tehdä ;)
Mutta aina mahtuu mukaan näitä kuten jopa liikenteessäkin että kuvitellaan sääntöjen koskevan vain muita mutta MINÄ saan tehdä lapsineni siellä mitä haluan ja muut noudattakoot sääntöjä.

Me ollaan lapselle otettu aina oma vesipullo ja pillimehu sinne mukaan ja hyvin ollaan niillä pärjätty, kun reilu tunti ollaan siellä aina kerralla tullu oltua.

Me tehtiin viimeksi sillä tavalla, että mä jäin lapsen kanssa kahdestaan sinne hoploppiin, kun mies kävi samalla kiertelemässä muissa samassa rakennuksessa olevissa kaupoissa ja tuli sitten välillä takaisin sinne hoploppiin, kun ei jaksanut kokoaikaa olla siellä hoplopissa. ;)

Eikä näistä oo tullu koskaan sanomista. :D

Me ei olle koskaan syöty siellä, lähdetään aina aamupalan jälkeen ja kun alkaa tulla nälkä niin mennään jonnekin muualle syömään. Mä en jaksaisi hengailla siellä edes sen pidempään vaikka miten olis viihdykettä mukana. Lapsille olen ostanut pillimehuja sieltä juotavaksi, ne ei niin paljon maksa että siihen meidän elämä kaatuu.

Viimeksi kun oltiin just yks mummo poltti päreensä kun oli varannut itselle ja lapselleen tripit mukaan kotoa ja henkilökunta tuli huomauttamaan asiasta. Jatkoi narinaansa vielä seuraavan päivän lehdessä näppis-palstalla, kuinka kohtuutonta on kun ei saa omia eväitä ottaa kyseiseen mestaan.

Ootko muuten käyny kertaakaan näissä uusissa Angry Birds Activity Parkeissa? Sisäänpääsy 18 euroo, veloitetaan myös mukaan tulevilta vanhemmilta...

Hui! Ei olla käyty, eikä noilla hinnoilla kyllä käytäiskään. Hui! :O

Se hoplopin 13€ hintakin välillä kirpasee tarpeeksi. Onneksi se ei veloiteta kuin lapsilta. ;)

Mutta hoplopin eduksi pitää se sanoa, että kyllä se monet tylsät alkutalven pimeät jä märät illat pelasti, ku ei ulkonakaan ollut niillä säillä kiva olla ja jotain piristävää tekemistä piti keksiä. :)

[QUOTE="sipsu";29516671]Me ollaan lapselle otettu aina oma vesipullo ja pillimehu sinne mukaan ja hyvin ollaan niillä pärjätty, kun reilu tunti ollaan siellä aina kerralla tullu oltua.

Me tehtiin viimeksi sillä tavalla, että mä jäin lapsen kanssa kahdestaan sinne hoploppiin, kun mies kävi samalla kiertelemässä muissa samassa rakennuksessa olevissa kaupoissa ja tuli sitten välillä takaisin sinne hoploppiin, kun ei jaksanut kokoaikaa olla siellä hoplopissa. ;)

Eikä näistä oo tullu koskaan sanomista. :D[/QUOTE]

Ei siitä tulekaan ellei se rannekkeen omistaja poistu. Aikuset kun ei maksa.

Mites kun jos lapsi tarvii erikoisruokavaliota....saako hoplopista vai eikö sit saa mennä sinne jos tarvii ottaa omat mukaan?

Ei kai sitä nyt kukaan nää mitä siellä repussa sinne kantaa ja voihan sitä juoda vähemmän näkyvästi? Ja jos on vaikka turkasen pitkä jono, niin siinä pieni mies voi hermostua jo ja parempi kun on se oma vesipullo mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti seiskanelonen;29517214:
Mites kun jos lapsi tarvii erikoisruokavaliota....saako hoplopista vai eikö sit saa mennä sinne jos tarvii ottaa omat mukaan?

Ei kai sitä nyt kukaan nää mitä siellä repussa sinne kantaa ja voihan sitä juoda vähemmän näkyvästi? Ja jos on vaikka turkasen pitkä jono, niin siinä pieni mies voi hermostua jo ja parempi kun on se oma vesipullo mukana.

Meillä lapsella oli hankalat allergiat pienempänä. Silloin kysyin Hoplopista saako sopivaa ruokaa ja kun ei saanut, sai syödä omia ilman ongelmia. Joitain erikoisruokavalioita heillä on tarjota, mutta meidän tapaus oli niin hankala, ettei mitään löytynyt. (Mm. viljat, maito, soija ja peruna eivät sopineet.)

Yhteistyössä