Poistiko lapseni kuvan? Kuvan otosta on aikaa jo 15 vuotta ja häneltä on lupa julkaisuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marilii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:
Voi hyvä ihme, eihän se modejen vika ole, jos sun tiedostot on väärässä muodossa. :D

Jaa että tämmöne tapaus tää marilii no tuli selväks :laugh:
Maailma vastaan hän itse ja se kuuluisa napa :kieh: :kieh:

Älä helvetissä levitä lapsesi kuvaa netissä, kun hän ei välttämättä käsitä, mitä juttuja sä täällä höpötät. En usko, että kovin mielellään haluaa tulla tunnistettavaksi noiden juttujen lähettäjän lapsena.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä helvetissä levitä lapsesi kuvaa netissä, kun hän ei välttämättä käsitä, mitä juttuja sä täällä höpötät. En usko, että kovin mielellään haluaa tulla tunnistettavaksi noiden juttujen lähettäjän lapsena.
Hän tietää tasan minkalainen äiti olen. Kuvien laittamiseen olen häneltä kysynyt luvan ja saanut. Kuvien otosta on kuten sanoin aikaa jo 15 vuota. Mikä ongelma sulla on?

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
nyt oot varmaan ladannu sen kuvan sinne mut kopioit väärää linkkiä, kopsaa se linkki missä on numeroita mukana ;)

Jep, mulla tuli ihan sama juttu mieleen. Eli linkin pitäisi olla tällainen: http://www.aijaa.com/v.php?i=4167021.jpg eli tietysti nuo numerot lopussa vaihtuvat.

Yhteistyössä