M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei mulla muuta:Sä oot oikeesti niin hämärä tapaus ettei mitään rajaa.
Alkuun mä ajattelin että sä oot provo, mutta ei kukaan jaksa olla noin sekaisin 24/7.
Juuri niin.Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:Voi hyvä ihme, eihän se modejen vika ole, jos sun tiedostot on väärässä muodossa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:Voi hyvä ihme, eihän se modejen vika ole, jos sun tiedostot on väärässä muodossa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:http://www.aijaa.com/process.php
Kuulehen sinä juuri niin. Ennen se vain toimi.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Juuri niin.Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:Voi hyvä ihme, eihän se modejen vika ole, jos sun tiedostot on väärässä muodossa.![]()
![]()
Hän tietää tasan minkalainen äiti olen. Kuvien laittamiseen olen häneltä kysynyt luvan ja saanut. Kuvien otosta on kuten sanoin aikaa jo 15 vuota. Mikä ongelma sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä helvetissä levitä lapsesi kuvaa netissä, kun hän ei välttämättä käsitä, mitä juttuja sä täällä höpötät. En usko, että kovin mielellään haluaa tulla tunnistettavaksi noiden juttujen lähettäjän lapsena.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:nyt oot varmaan ladannu sen kuvan sinne mut kopioit väärää linkkiä, kopsaa se linkki missä on numeroita mukana![]()
No, ennen se oli oikeassa muodossa varmaan.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Kuulehen sinä juuri niin. Ennen se vain toimi.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Juuri niin.Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:Voi hyvä ihme, eihän se modejen vika ole, jos sun tiedostot on väärässä muodossa.![]()
![]()