Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vinci:tässähän se nähdää ettei huhuja sais kertoo...
kuinkahan moni nokialainen olis enempi kiepee jos ei olis kuunnellu muitten kertomaa "huhua" että vedessä jotain vikaa kun siitä ei kunnola ilmotettu ennen lauantaita!!!
no itteppä näätte jos otsikoita tulee lehtiin...
Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:Onhan täällä vaikka mitä muutakin aina. Uskoo ken tahtoo, mitä sitä kaikkea aina poistamaan. Voihan tuo hyvin olla tottakin...
Alkuperäinen kirjoittaja vinci:tässähän se nähdää ettei huhuja sais kertoo...
kuinkahan moni nokialainen olis enempi kiepee jos ei olis kuunnellu muitten kertomaa "huhua" että vedessä jotain vikaa kun siitä ei kunnola ilmotettu ennen lauantaita!!!
Ai että pääset sitten sanoon että mitä mä sanoin?Alkuperäinen kirjoittaja vinci:tässähän se nähdää ettei huhuja sais kertoo...
Niimpä. Aika tyhmää.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai että pääset sitten sanoon että mitä mä sanoin?Alkuperäinen kirjoittaja vinci:tässähän se nähdää ettei huhuja sais kertoo...
no itteppä näätte jos otsikoita tulee lehtiin...![]()
![]()
Mut hei, niin kauan kuin ei ole varmaa tietoa kuolleista, on vähän tyhmää laittaa huhua eteenpäin. Varsinkin mihinkään nettipalstalle.
Alkuperäinen kirjoittaja :o:Jos näin huhutaan, kyll siitä kertoo saa!! Ja pitää, eihän sitä muuten vie lapsia lääkäriin, ku täälläkin neuvotaan kotona oleen, eikä sais ruuhkauttaa "turhan päiten" lääkäreitä jne..
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:tapelkaa lapset niin saatte keksin![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niimpä. Aika tyhmää.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai että pääset sitten sanoon että mitä mä sanoin?Alkuperäinen kirjoittaja vinci:tässähän se nähdää ettei huhuja sais kertoo...
no itteppä näätte jos otsikoita tulee lehtiin...![]()
![]()
Mut hei, niin kauan kuin ei ole varmaa tietoa kuolleista, on vähän tyhmää laittaa huhua eteenpäin. Varsinkin mihinkään nettipalstalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:tapelkaa lapset niin saatte keksin![]()
![]()
Haetaanko popparit valmiiksi?
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:tapelkaa lapset niin saatte keksin![]()
![]()
Haetaanko popparit valmiiksi?
pitää laittaa paukkumaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:mä en löydä poppareita mistään |O
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:mä en löydä poppareita mistään |O