Pois

Alkuperäinen kirjoittaja Vuosi74:
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Mistä ootte löytäny lapsille crocsit? Mä en löydä mistään tuolle tytölle kokoa 24. :kieh:
Ainakin stadium vantaalla, jumbon vieressä ja tuolta edellä mainituilta sivuilta sai tilattuakin
=) . Oli talvimallia tarjouksessa!!
Sinne siis! Oliko minkä hintasia? :)

Mä ostin itelle ne talvimalliset crocsit Prismasta,makso vaan 5 e :D
 
xxx
Minulle kenkäkaupan myyjä sanoi, että varaosia saa hakea heiltä ilmaiseksi. Lenksua en ole koskaan hävittänyt, mutta niitä pieniä neppareita on haettu perheeseen muutama, kun kaikilla on Crocsit ja ne näpsyt ovat etenkin lapsilla irtoilleet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Minulle kenkäkaupan myyjä sanoi, että varaosia saa hakea heiltä ilmaiseksi. Lenksua en ole koskaan hävittänyt, mutta niitä pieniä neppareita on haettu perheeseen muutama, kun kaikilla on Crocsit ja ne näpsyt ovat etenkin lapsilla irtoilleet.

Täytynee olla kengät mukana?

Kuulin jostain että jotkut ovat yrittäneet "muuttaa" feikkikengät aidoiksi crocseiksi hakemalla kaupasta uudet nepparit niihin remmeihin... :whistle:
 
mami
Crocs Finland Oy
Maahantuonti & Markkinointi

Patamäenkatu 5
33900 Tampere
puh. (03) 3454 3400
fax. (03) 3454 3454
email: info@crocs.fi
www.crocs.fi

Jos tuolta ei löydy neuvoa,niin sitten en tiedä...
 
määh
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Mistä ootte löytäny lapsille crocsit? Mä en löydä mistään tuolle tytölle kokoa 24. :kieh:
Esim. täältä nettikaupasta: http://www.varuste.net/tuotteet2.asp?_id=5653
Tai ihan crocs.fi -> verkkokauppa
 
määh
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Mistä ootte löytäny lapsille crocsit? Mä en löydä mistään tuolle tytölle kokoa 24. :kieh:
Crocsit "hyppää" juuri tuon koon yli. Jos lapsellasi on kapea jalka, niin suosittelen Girls Mary Jane -mallia. Pysyy paremmin jalassa:
http://www.varuste.net/tuotetiedot2.asp?_prodid=17232&_omin1=0&_omin2=0&_omin3=0
 
Crocseilija
... on Winterbuttonissakin, monta väriäkin ja kokoa, mutta ei saa niihin lasten pieniin kokoihin, harmi kyllä. Niitä ei kai valmistetakaan niin pieninä. Mutta tilasin juuri muuten juuri tuolta Winterbuttonista lapselle uudet Crocsit, kun vanhat kävi pieneksi. Vinkkivinkki, siellä on nyt syysale :) www.winterbutton.fi ja oli pari talvimalliakin tullut (oih niitä varrellisia Crocs Nadia -saappaita....).
 

Yhteistyössä