Alkuperäinen kirjoittaja vastaahan toki:
Alkuperäinen kirjoittaja voitko vastata:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kysäistäänpä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla on todella pöpö-kammonen kaveri, mut ei sekään ihan noin hysteerinen ole kuin örkki ja yök. jos sinne metsään joku kuseekin niin eiköhän nää jatkuvat vesisateet ne kuset niistä marjoista huuhdo pois.
söisitkö itse vessanpönttöön kusen joukkoon pudonneen hedelmän, kunhan oisit sen vaan ensin pari kertaa huuhtassu?
en mä yleensä vie vessaan ruokatarvikkeita..mut kukin tavallaan
sun mielestä kusi metsämarjoissa ei haittaa kun sade huuhtelee. mutta söisitkö jotain muuta kusen kanssa tekemisissä ollutta pelkän huuhtelun jälkeen?
Siis mitä sä, voitko vastata, voit oikeasti tässä maailmassa syödä? Sinuna en nimittäin söisi mitään, mihin on käytetty mitään orgaanista alkuperää olevaa ainesosaa. Enkä mitään, mikä on joutunut jossain vaiheessa tekemisiin yhdenkään ihmisen kanssa.
ai sä olet näitä hörhöjä.. kiitos ja näkemiin. apua.. mun mies on ampunu hirviä, sorsia, rusakoita.. pitääkö nekin nyt jättää syömättä?? mä otin ihan ite marjoja pensaista omalta pihalta, ne oli siis tekemisissä mun kanssa, heitänkö nekin menemään. kuin sä voit laittaa suuhusi mitää.. sehän on ensin sun kädessä..