Tai tiä vaikka olis myyjä kusassuAlkuperäinen kirjoittaja Marjis:Poimisin mielelläni jos aikaa liikenisi. Ostin puolukat torilta enkä tullut kysyneeksi onko myyjä varma ettei ketut ja jänikset oo kussut niihin!
mä ostan mieluummin kaupasta valmiina. mistä niistä torin tuotteistakaan tietää mitä on joukossa, onko poimija käyny välillä kakalla eikä mettässä voi pestä käsiä.Alkuperäinen kirjoittaja huitshapeli:mistä niitä pitäs poimia? :xmas:
Ja kalat kusee mereen, milläs siinä sitten ui?Alkuperäinen kirjoittaja örkki:mistä voitte olla varmoja ettei niihin oo ketut ja jänikset kussu päälle? :ashamed:
Ai juku, nyt kyllä pilasit mun illan!Alkuperäinen kirjoittaja Gaselli:Tai tiä vaikka olis myyjä kusassuAlkuperäinen kirjoittaja Marjis:Poimisin mielelläni jos aikaa liikenisi. Ostin puolukat torilta enkä tullut kysyneeksi onko myyjä varma ettei ketut ja jänikset oo kussut niihin!
ne keitetään ja keitettäessä kuolee pöpöt.Alkuperäinen kirjoittaja labupapu:Mutta ajattelpa uusia perunoita, jotka syödään kuorineen. Ne sentään kasvavat maassa! Tiedä minkä hysterian niistä saa! Hui..
Miten luulet, että ne sinne kauppaan päätyvät myytäväksi?Alkuperäinen kirjoittaja örkki:mä ostan mieluummin kaupasta valmiina. mistä niistä torin tuotteistakaan tietää mitä on joukossa, onko poimija käyny välillä kakalla eikä mettässä voi pestä käsiä.Alkuperäinen kirjoittaja huitshapeli:mistä niitä pitäs poimia? :xmas:
Onko ne sun ostamasi marjat kasvaneet ihan kaupassa, puhtaasti?Alkuperäinen kirjoittaja örkki:mä ostan mieluummin kaupasta valmiina. mistä niistä torin tuotteistakaan tietää mitä on joukossa, onko poimija käyny välillä kakalla eikä mettässä voi pestä käsiä.Alkuperäinen kirjoittaja huitshapeli:mistä niitä pitäs poimia? :xmas:
mistäs ne kaupan puolukat sun muut on sitte tullu.. ilmestyny tyhjästä vai? joku nekin on poiminut.Alkuperäinen kirjoittaja örkki:mä ostan mieluummin kaupasta valmiina. mistä niistä torin tuotteistakaan tietää mitä on joukossa, onko poimija käyny välillä kakalla eikä mettässä voi pestä käsiä.Alkuperäinen kirjoittaja huitshapeli:mistä niitä pitäs poimia? :xmas:
no kai ne nyt pestään ennen kun pakataan niihin pusseihin!Alkuperäinen kirjoittaja Marjis:Onko ne sun ostamasi marjat kasvaneet ihan kaupassa, puhtaasti?Alkuperäinen kirjoittaja örkki:mä ostan mieluummin kaupasta valmiina. mistä niistä torin tuotteistakaan tietää mitä on joukossa, onko poimija käyny välillä kakalla eikä mettässä voi pestä käsiä.Alkuperäinen kirjoittaja huitshapeli:mistä niitä pitäs poimia? :xmas: