.tädilläkin täällä paikat märkinä..tulisitko vähän nuolemaan?.. pääset kyllä päälleni, tovin päästä. Haluan katsella kun runkkaat. Näytä mulle miten hyväilet kaluasi, ota housusi pois ja anna mun katsella kaunista kaluasi. Tule ihan kasvojeni eteen ja runkkaa. Tuo kullisi suuhuni ja anna tällä kertaa lastisi suuhuni. Anna mun imeä sut kuiviin. Anna mun saada kaikki sun siemenet nieluuni.
Runkkaan ihan kasvojesi edessä... Hieron kiveksiä... Kosken myös tissiä terskalla... Sitten tuon kalun huulillesi ja imaiset sen suuhusi... Imet sitä niin ihanasti että sperma lentää suuhusi... Tuntuu niin hyvältä että jalkani on pettää..
Voi pojat teidän kanssanne! Nuorempi kolliko jo sai? Haluan sinua vielä lisää, kunhan keräät ensin voimiasi.Entäs sitten tämä inttipoika. Voisin tulla siihen viereiseen koppiisi ja antaisin sulle ohjeet. Ja sun on toteltava kaikkia käskyjä! Onko kalusi jo kädessäsi? Jos ei ole, ala kaivaa esiin! Ota reippaalla otteella kalustasi kiinni ja runkkaa kullisi aivan kovaksi. Purista pusseista lujalla otteella!
vedä lujasti niistä pusseista. vie kätesi suuhusi ja kastele se märäksi. kuljettele märkää kättäsi kalusi varrella. kastele kalusi aivan märäksi, kuljeta etusormeasi kevyesti, hyvin kevyesti kalun vartta pitkin. hiero terskan poimua sormella.
..Ota tiukka ote kalustasi ja runkkaa hetki aivan äärirajoille...lopeta.. Ota oikealla kädellä kiinni kalustasi ja vie vasen kätesi ensin suuhusi. Nuole keskisormesi oikein märäksi. Vie nyt sormesi anuksellesi ja työnnä hitaasti sisään.
Kylläpä täällä on tänään kurittomia pikkupoikia! Oletko sinäkin näitä pikkupoikia jotka tulee ensimmäisen tekstin jälkeen? Voisin kyllä harkita ammatinvaihtoa, ja mennä tuollaisten yläasteikäisten/lukioikäisten opettajaksi ja vähän kouluttaa poikia.
Pidätkö piiskastani? Sivallan sillä uudestaan, kun et vastannut riittävän nopeasti! Työnnän sinut tuoliin istumaan ja avaan housusi. Kaivan kalusi esiin ja imaisen sen suuhuni. Samalla kun nuolen kaluasi, kuulet kuinka läimäytän piiskallani saappaani varteen. Iskun ääni saa kehosi vavahtamaan. Avaan hiukseni ja annan niiden valua pitkin selkääni. Nuolaisen vielä vähän kaluasi ja NYT haluan nähdä kuinka runkkaat. Oletko oppinut jotain?
Seison edessäsi ja sinä olet polvillasi. Otan tukastasi kiinni ja vedän pääsi pillulleni. Nuole! Nuole posliinipilluni märäksi. Työnnä kielesi sisääni! Imaise klittaani.
Otan klittasi huulieni väliin ja imen sitä vaativasti. Välillä upotan kieleni tädin kuumaan pimppiin ja pyörittelen sitä siellä. Hetken päästä siirryn takaisin klittasi kimppuun.
Klittaa pitää nuolla pitkään! Tai täti joutuu rankaisemaan. Kuljeta kättäsi pitkin pvc-korsettiani. Vie kätesi rinnoilleni. Ota ne käsiisi. Hyväile. Nuole! Imaise nännini suuhusi. Pyöritä kieltäsi siinä. Nuole se ihan märäksi. Näytäpä nyt tädille miten sinä runkaat. Miten kuljetat kättäsi. Miten lujasti puristat. Kastelen kalusi suussani märäksi ja haluan nähdä miten kätesi runkkaa märkää, kiiltävää kaluasi.
Otan tädin kasteleman kaluni käteeni ja vetelen nahkaa muutaman kerran edestakaisin. Terskan päässä näkyy kiiltelevä tippa. Toisella kädellä puristelen kiveksiäni.