Poikuus tallella...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä19
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yes nuori mies. Sitähän se tarkoittaa. Tosin vaikka rintavarustukseni on kohtuullisenkin kokoinen, en muuten valitettavasti ole tuota kaipaamaasi isoa kokoa. Mikäs sua jännittää?? Kyllähän aikuinen nainen sinut loppuun saakka hoitaa..

Ei haittaa vaikka et isoa kokoa olekaan... Isoista tisseistä olen haaveillut... Tää jännittää ku olet mua vanhempi ja kokenut... Ajattelen että koskettasin sun rintaa... Mulla alkaa seistä...

Otan eka liivit sulta pois ja sit alan hyväillä tissejä niinkuin sanoit... Ne tuntuu ihanan pehmeiltä ja hieman raskailta kun sillai leivon niitä... Otan nännin suuhun ja imen sitä... Mun kalu on ihan kova ja housut alkaa kostua terskan kohdalta...

..hyväiletkö kaluasi?..avaa housusi ja ota kullisi käteesi..tee tädille mieliksi ja ota toisella kädellä pusseistasi kiinni ja vedä niitä vähän alaspäin ja samalla toisella kädellä kevyesti runkkaat...voisinko imaista kalusi suuhuni? saisinko maistella kiimaista nestetippaa kalusi kärjestä?

Hyväilen kaluani nyt... Ihan oikeasti... Vedän pusseja alaspäin ja hitaasti runkkaan... Ota kalu käteesi ja hyväile sitä... Voit ottaa sen myös suuhun... Haittaako jos vahingossa laukean kun kalu on suussasi...

Nuoleskelen sinua oikein pitkään ja nautiskellen. pidän innokkaasta kalustasi ja mieleni tekisi kovasti saada se sisääni. Pilluni on aivan likomärkä ja kaipaa suonikasta sisäänsä. mutta ensin nappaan päästäsi kiinni ja ohjaan sen pillulleni. nuole märkää pilluani!

Täällähän minä. Arvasinkin että tuollainen nuori kolli on koko ajan kiimassa. Sellaista kun nyt saisin tähän viereeni niin opettaisin sinut tavoille ja naista käsittelemään. Laittaisin sinut nauttimaan niin että vaikeroit.

Muna seisoo taas kovana... Ajattelen että saisin riisua sinut kokonaan... Imisin tissejä ja kädellä kokeilisin Pimppiä... Runkkaisit mua hieman ja ohjaisit kalun Pimpin huulille...

Ehei poikaseni! Nyt sinä vaan katselet. Riisuudun hitaasti edessäsi, hyväilen rintojani, kostutan sormeni ja kuljettelen niitä nänneilläni. Hyväilen kaulaani, kuljetan kättäni kurvikasta vartaloani pitkin, hitaasti kohti jalkoväliäni. Avaan hiukan jalkojani ja vien käteni pillulleni. Avaan sormin vähän huuliani ja työnnän sormen sisääni. Kevyesti työntelen sitä edestakaisin. Tulen eteesi ja otan sormen pois pillustani ja työnnän sen suuhusi.

Se maistuu hyvältä ja kiihotun entisestään... Hieron munaani enkä saa silmiäni irti isoista tisseistä... Haluaisin niin tulla päällesi ja painaa kalun sisääsi...