Poikaystävä loukkasi syvästi enkä pysty unohtamaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja musertunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo mies kuulostaa oikeasti yksinkertaiselta. Mieti nyt, että kestätkö sä typeryyttä tulevat vuodet...

Ja sitä paitsi se ei näköjään tajua, että sen eksä luultavasti teeskenteli. Nyt sillä on kauhea epävarmuus sen omasta osaamisesta, jos sulla ei joka kerta tule.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23975168:
Seuraavalla kerralla huuda, kilju, voihki, huohota ja pure sitä miestä.

Sitten kun se tyytyväisenä hymyilee aktin jälkeen vieressäsi, sano sille "eikös ollutkin helppoa esittää orgasmia, menikö suhunkin täydestä."

En lähtisi tällaiseen peliin. Ok, oli ehkä mieheltä vähän tökeröä puhua exästä, mutta ainakin näin vanhemmiten jättäisin tuollaiset puheet ihan omaan arvoonsa. Iän myötä asiat ei enää ole ihan niin musta-valkoisia, vaan pikemminkin liikutaan siellä harmaalla alueella.

Ei ne miehetkään mitään koneita ole, ja tuollainen typerä peli sängyssä voi aiheuttaa kaikenlaista ongelmaa, myös miehelle.

Otsikosta olisi voinut luulla, että tapahtumasta on jo aikaa...Kyllä minäkin muistan eiliset tapahtumat, varsinkin jos jotain erikoista sanotaan. Ap, juttele miehen kanssa ja kerro, miten hänen sanansa loukkasivat. Jos mies ymmärtää loukanneensa ja on pahoillaan, pääset kyllä asian yli. Et välttämättä päivässä, vaan ajan kuluessa.

[QUOTE="vieras";23975257]Otsikosta olisi voinut luulla, että tapahtumasta on jo aikaa...Kyllä minäkin muistan eiliset tapahtumat, varsinkin jos jotain erikoista sanotaan. Ap, juttele miehen kanssa ja kerro, miten hänen sanansa loukkasivat. Jos mies ymmärtää loukanneensa ja on pahoillaan, pääset kyllä asian yli. Et välttämättä päivässä, vaan ajan kuluessa.[/QUOTE]

Ap oli kirjoittanut aikaisemminkin ihan vastaavaa, olen lukenut tällaisen aloituksen, ja siinä mainittiin ettei kyse ollut mistään yksittäisestä tilanteesta vaan jatkuvasta.

En mä kyllä ymmärrä, että mikä ihme pitää ihmisiä yhdessä, jos molempia ahdistaa se yhdessä oleminen.

Entiset seksiseikkailut ja kokemukset ei kuulu enää nykyiseen suhteeseen, eikä tuollaisista "saa" (KANNATA) puhua.
Ostin kerran seksikkäät alusvaatteet ja mies yritti silloin kehua minua haukkumalla yhden eksistään "hän ei koskaan käyttänyt tuollaisia" okei tossa ei ollut mitään pahaa, mutta sitten hän sanoi toisesta eksästään... "se tykkäs kans pitää tollasia" Ja eikö kyseessä ollu nainen joka oli vielä meidän suhteemme aikana yrittänyt miestäni takaisin. Halusinko minä kuulla hänen alusvaatteistaan yhtään mitään??? Halusinko päähäni sitä ajatusta hänestä ja miehestäni panemassa? EN!
Ja siinä samassa lähti alusvaatteet pois päältä ja heitin ne nurkkaan ja puin päälleni kunnolla ja annatin miehelleni et anti olla viimenen kerta kun ilmotat sen h****n alusasuista mulle yhtään mitään...
Mies ymmärti.

Mua harmittais tuossa eniten se, että mies on niin typerä. Sellaista olisi vaikea sietää aina vuosia ja vuosia eteenpäin. Siitä, että se loukkaisi pelkkää typeryyttään, eikä tarkoituksella ei olisi apua, päinvastoin.

Yhteistyössä