B bellaa Jäsen 26.10.2007 278 0 16 07.05.2008 #1 Eli olisko kellään mitään kivoja (tekstiviesti)runoja eilen syntyneelle siskon pojalla, tulevalle kummipojalleni :heart: Kiitos =)
Eli olisko kellään mitään kivoja (tekstiviesti)runoja eilen syntyneelle siskon pojalla, tulevalle kummipojalleni :heart: Kiitos =)
N Niiskunen Vieras 07.05.2008 #2 http://www.positiivarit.fi/Content.aspx?b70077b8-86b5-45a2-8994-c7e92a84fb82