Poikani pieni penis.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolestunut"

Vieras
Ja pyydän asiallisia vastauksia. Tämä ei ole todellakaan provo, vaan tämä asia todella mietityttää/huolestuttaa minua.

4 vuotiaalla pullukalla pojallani on pieni kikkeli. Hänen serkullaan, joka on 1 v 4 kk on jopa isompi kooltaan kuin hänellä. Onko olemassa mitään "säädyllistä" keinoa kasvattaa pojan peniksen kokoa. En rupea millään tavalla sitä räpläämään tms.

Lapset vain voivat olla tosi julmia toisilleen juuri näissä asioissakin. Esim. uimahallissa tai koulun liikkatunnilla. Tai myöhemmässä elämässä naiset. Olen huolissani poikani itsetunnosta. Moni voi tehdä aika pahaa hallaa pojan itsetunnolle.

Neuvoja ?

Kyllä sillä pippelillä on aikaa vielä kasvaa. En nyt vielä olis huolissani. On meidänkin 5 vuotiaallakin isompi kuin 9v. isoveljellään, mutta en ole ehtinyt vielä kuitenkaan huolestua.

Pojan pulskuus voi vaikuttaa kikkelin kokooon. Jos pojalla on paljon rasvakudosta peniksen juuressa se voi lyhentää itse penistä jopa senteillä (sama koskee aikuisia miehiä). Kikkeli ikäänkuin hautautuu pemeään ihoon. Tuttavani pojan (myös 4v) kikkeli näyttää tästä syystä melko pieneltä, hänellä haittana myös ihon hautuminen kikkelin juuresta.

[QUOTE="vieras";26767732]Pojan pulskuus voi vaikuttaa kikkelin kokooon. Jos pojalla on paljon rasvakudosta peniksen juuressa se voi lyhentää itse penistä jopa senteillä (sama koskee aikuisia miehiä). Kikkeli ikäänkuin hautautuu pemeään ihoon. Tuttavani pojan (myös 4v) kikkeli näyttää tästä syystä melko pieneltä, hänellä haittana myös ihon hautuminen kikkelin juuresta.[/QUOTE]

Näin. Jos oikeesti haluat vaikuttaa lapsen kiusaamiseen niin koita saada painia putoamaan.

Olin aikoinaan päiväkodilla töissä ja siellä oli yhdellä pojalla ilmiselvä mikropenis. Esim pissaaminen todella vaikeaa, istuessa pissa meni syliin ja seistessä valui pitkin jalkoja... Mutta ei kai tuota pysty korjaamaankaan.

Älkää vastatko tähän, tää on sama pedofiili joka on aloittanut samalla tekstillä ties kuinka monta kertaa! Voisko joku musta ilmoittaa ylläpidolle???????????????????????