Poikamiestyttö eli vanhapiika.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihailianhaluinen V.piika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihailianhaluinen V.piika

Vieras
Olen isorintainen ja pystyt ku pidän leveillä olkaimilla rinnat pystys. On se kivaa ku mut huomataan. Kesällä piukka t-paita päällä. Olin viime kesällä pohjanmaalla. Keskisellä. minut huomattiin, oli tosi kivaa ku mua tuijotettiin. Oli tosi paljon ihmisiä. Otan uusiksi.

Minäkin kyllä tuijottaisin, isot rinnat ovat huomiotaherättävät etenkin jos ne on oiken stailattu pystyyn
Kunhan vaan niihin ei tarvitse koskea tai joutua katselemaan lähempää

Alkuperäinen kirjoittaja Vanhapiika:
Olen ollut keskisellä isoilla rinnoilla etsimässä. Itselleni puolisoa En tarjolla. Onhan kesällä muitakin Hakioita. Kyllä naiset on ykkönen.

Oletko siis mies? En ihmettele jos kaikki on katsonut:0 Vai oletko nainen, joka etsii naisseuraa?

Löysin Keskiseltä Miehen Kun olin ilman rintaliiviä piukka t-paita päällä. Mun nännit näkyi. Upeasti mies ihastui nyt ollaan naimisis yksi lapsi, terve.

Tää on taas tää vanha mies joka kirjoittelee näistä tissinainen-fantasioistaan kaksplussalle... Siitä aina tunnistaa kun noi nännijutut alkaa.
Eli vanha pervo provo siellä :D Ja käsi käy :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Tää on taas tää vanha mies joka kirjoittelee näistä tissinainen-fantasioistaan kaksplussalle... Siitä aina tunnistaa kun noi nännijutut alkaa.

Jossakin rintsikkaketjussa oli monta viestiä isoista nänneistä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja e:

Jossakin rintsikkaketjussa oli monta viestiä isoista nänneistä. :D

Niin oli, ja siitä miten nuoret naiset leikkaa rintsikoista palat pois että nännit tulee näkyviin ja näkyy t-paidan läpi jne... :laugh:

Oejäejän tosi mahtava toi Keskisen Kyläkauppa. Varsinki kesällä, kun naiset pukeutuu rohkeasti. Rinta pystys tai ilman rintaliivejä. Mä puen piukan T-paidan ilman rintaliivejä. Kun mulla on iso ja näyttävä nänni. Kunliivit ei niit peitä. Ku T-paitaliivit, Ei ne ole ihmiselle. Tarkoitettu. Vaan häpeiöille. Omista nänneistä.

Yhteistyössä