poikakaverin yökyläilystä...

  • Viestiketjun aloittaja Murkun äippä
  • Ensimmäinen viesti
Murkun äippä
Mikä on mielestänne sopiva ikä nuorten aloittaa "yökyläily"seurustelukumppanin kanssa.Meidän tyttö on nyt 15v ja kesän tapaillut vuotta vanhempaa poikaa..Itsekseni vaan mietin,et kohta vois tulla kysymys:saako kaveri jäädä yöksi???Mielipiteitä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
kaverin äiti teki sillai et tytön poikaystävä sai tulla yöks kunhan ovi oli yön auki ja hänen äitinsä kävi aina välillä tarkistamassa että tapahtuuko siellä mitää.. :D
Tuon ymmärrän, poikani seurusteli lukioaikoinaan ja sitä tyttöystävän päiväkyläilyäkään ei jaksettu kuunnella :headwall: :headwall:
 
vieras
No tosi tyhmää tuo että ovi auki..ei sitä seksiä välttämättä sängyssä ja yöllä harrasteta..onnistuu muullonkin.
kyllä 15v mun mielestä saa poikaystävän yökseen kutsua.
 
murkun äiti myös
meillä poika 14 ja ei todellakaan saa vielä yöpyä tyttökaverinsa luona eikä tyttis meillä...ovat "seukanneet" huhtikuusta saakka...katsotaan ensi kesänä jos vielä ovat yhdessä.
 
meillä sai tuossa isässä tulla muttei saanut samassa sängyssä nukkua. patja latialle miehelle ja ovi piti yöllä olla auki. mutta äitini oli aika hurja. kyllä muualla sai ihan vapaati jo ton ikäset tulla yökylään. miehen tykönä saatiin saunaankin mennä kahestaan. meillä ei olis tullut kuuloonkaan.
en sit tie miten itse aion käyttäytyä kun tulee eteen
 
Uska
Kyllä mun mielestä voi.

Itselläkin oli poikaystävä yötä jopa arkena kun olin 14v.

Toki tilanne oli ehkä vähän eri kun oli ns.naapurinpoika ja ikäeroa 1v..

Itse kyllä antaisin tai siis luulen niin ehkä.
 
vieras
Ei oo vielä akjankohtaista, mutta luulisin, että antaisin tulla yöksi...ite aloin tuon ikäsenä seurustelemaan ekan kerran "vakavasti" ja kyllä sille seksille paikka löytyi vaikkei samassa huoneessa saatukaan nukkua!

Kyllä mä haluaisin siihen poikaan tutustua ja mielummin olisivat meillä "turvassa" kun jossain kaupungilla pörräämässä.
 
black-velvet
Alkuperäinen kirjoittaja Murkun äippä:
Mikä on mielestänne sopiva ikä nuorten aloittaa "yökyläily"seurustelukumppanin kanssa.Meidän tyttö on nyt 15v ja kesän tapaillut vuotta vanhempaa poikaa..Itsekseni vaan mietin,et kohta vois tulla kysymys:saako kaveri jäädä yöksi???Mielipiteitä!
Eihän siinä mitään ongelmaa oo, jos tunnet oman tyttäresi kunnolla ja myös tän pojan. Juttelet niille kuin aikuisille ja teet oman kantasi selväksi asioiden suhteen. Jos kerran haluaa "yökyläilyä", pitää myös vastuunsa kantaa. Mun mielestä toi ovi auki nukkuminen on oman lapsen harkintakyvyn ja toimintatavan aliarvioimista.

 
murkun äiti täälläkin
Tyttö on nyt 15 ja en salli yökyläilyä ja kotiintuloajatkin on viikolla ja viikonloppuisin 21-22. Poika saa käydä kylässä, mutta yöksi ei jää. Sallin yökyläilyn ehkä tuossa 16-17 vuotiaana. Riippuu tyypistä.
 
tiiku83
Mä sain olla 14,5-vuotiaasta eteenpäin jopa viikolla 17-vuotiaan poikakaverin luona yötä.Ja tässä sitä ollaan 24-vuotiaana kävi traumaterapiassa seksuaalisesta hyväksikäytöstä.Mun mielestä vanhempien täytyy tuntea lapsensa todella hyvin,ennen kuin voi antaa vastuuta.Siis aloitushan oli toisin päin,mutta kuitenkin.Ja nyt mä käänsin asian heti seksiin!
 
murkun äiti täälläkin
Ja vielä jatkaisin, että 15- vuotiaana on ihan liian aikaista aloittaa yökyläilyt. 15- vuotiaat ovat vielä lapsia ja heille ei aikuisten touhut kuulu, tai ei ainakaan pitäisi.
 
minä kyllä...
Lapsikohtaisesti näkisin kyllä tämän asian. Itse menetin neitsyyteni 13-vuotiaana ja 15-vuotiaana aloimme seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa...samana syksynä muutin sitten jo pois kotoakin. Nyt siis kolmekymppisiä olemme. Ja kyllä me rakasteltiin ihan alusta asti eivätkä vanhempani siihen puuttuneet...vaikka jälkeempäin sain kuulla, että olivat ihmetelleet sitä, ettemme voineet olla irti toisistamme hetkeäkään. Mielestäni hyvä että antoivat meidän tehdä omat ratkaisumme. Toisaalta näen, että monet 15-kesäiset ovat vielä ihan lapsia. Riippuu siis lapsesta. Että näin meillä. Omia lapsia on nyt neljä enkä kyllä tiedä vielä, kuinka heidän kanssaan tulen toimimaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja murkun äiti täälläkin:
Ja vielä jatkaisin, että 15- vuotiaana on ihan liian aikaista aloittaa yökyläilyt. 15- vuotiaat ovat vielä lapsia ja heille ei aikuisten touhut kuulu, tai ei ainakaan pitäisi.
no mutta ei se yökyläily automaattisesti meinaa sitä mitä aikunen heti kuvittelee...
luin tossa jokuaika sitten just siitä että harva teinipari kuitenkaan loppujen lopuksi sitä seksiä siellä toisen kotona,vanhempien nukkuessa viereisessä huoneessa, harrastaa ;)
se yökyläily voi merkitä jotain aivan muuta...

ja sitäpaitsi jos tuon ikäset haluaa harrastaa seksiä niin kyllä ne keksii paikan niille touhuille vaikkei toisen luona yötä oliskaan ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja murkun äiti täälläkin:
Ja vielä jatkaisin, että 15- vuotiaana on ihan liian aikaista aloittaa yökyläilyt. 15- vuotiaat ovat vielä lapsia ja heille ei aikuisten touhut kuulu, tai ei ainakaan pitäisi.
No mutta eipä sitä voi estää muuta kuin neitsytvyöllä vai mikä lie onkaan.
Vaikka yö kylään ei ole lupaa niin seksiin löytyy aina paikka jostain..Ikävä kyllä.
Ja eihän se tarkoita sitä,että jos poikaystävä on yö kylässä niin välttämättä seksiin johtasi edes.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja murkun äiti täälläkin:
Ja vielä jatkaisin, että 15- vuotiaana on ihan liian aikaista aloittaa yökyläilyt. 15- vuotiaat ovat vielä lapsia ja heille ei aikuisten touhut kuulu, tai ei ainakaan pitäisi.
Ei yökyläily automaattisesti tarkoita seksiä!
 
joo
Kyllä mä antaisin luvan yökyläilyyn. Lapseni kanssa puhuisin kyllä e-pillereiden aloittamisesta, ettei tule ei toivottuja raskauksia. Ja toki mainitsisin että kyllä sitä kortsua pitää muistaa siltikin käyttää. Siksi suosittelisin niitä e-pillereitä, koska ne kortsut hajoaa kumminkin helposti jos niitä ei osaa kunnolla laittaa päälle. Itselläni kävi juuri näin 16-vuotiaana. Jonka jälkeen aloitin e-pillereiden syömisen.
 
VOI VIDEO!!! Meillä minä olen saanut tuoda poikaystäviäni kotiin yöksi siitä asti kun pojat ovat alkaneet kiinnostamaan. Ja seksiäkin harrastettiin kyllä. Äitini jopa välillä osti minulle kondomeja ja ikää minulla silloin jotain 14v....

LUULEEKO äidit estävänsä laspensa sekstaamiset, sillä, ettei anna poikien tulla yöksi. TIEDOKSI vaan, että jos joku haluaa niihin hommiin ryhtyä niin ne tekevät sen vaikka keskellä päivää pusikossa!!!
 
vaikea sanoa.mutta ite tuossa iässä olin pojilla yötä(välillä tosin luvatta,mukamas kaverilla)ja poikia oli meillä.ja se on totta että ei se yökyläily tarkoita sitä että pakosti harrastetaan seksiä.siihen kyllä paikat ja ajat löytyy muulloinkin :D
 
Kyllä se niin on että n 14-15vuotiaat sitä seksiä harrastaa suurin osa yökylässä. Kun vain
miettii sitä omaa nuoruuttaan :ashamed:

Mutta eihän sen ikäinen ns.valmis siihen ehkä ole. Jos on vanhempi poikaystävä niin takuulla jotain tapahtuu...
Saman ikäisen pojan kanssa ei ehkä niinkään mennä pidemmälle.

Mun ystävillä on just tämän ikäisiä lapsia, siis murkkuja ja paljon on puhuttu näistä yökylä ym. jutuista.
Mun siskokin luuli että vain pelaavat ja jotain muuta kivaa, niin vain aamulla löytyi sängyn alta käytetty kortsu :/
ja siskon poika on nyt 15v ja sen tyttökaveri 14v.

Ite sain tuoda pojan kotiin yöksi kun olin 15v. Tämä "poika" oli jo 19v. Mut mun äiti vissiinkin luotti muhun, mutta kyllähän me sitä tehtiin ja täytyy sanoa että en vielä olisi ollut valmis siihen enkä kokenut sitä "kivana" juttuna, mutta en vastemielisenäkään :(

Kotoa muutin pois kun olin 17v. ja tämän silloisen nuoren miehen kanssa oltiinkin sitten yhdessä 6,5vuotta.

Jokainen taplaa tyylillään. Mutta ite koen että noista liian aikaiset seksikokemukset eivät ole ok. vaikka nykyään telkku, netti ym. pursuaa seksiä. Nuoret saavat siitä eri käsityksen kuin mitä se on. :|

Jos nyt oisin "viisas" ja yhtä nuori kuin silloin aikoinaan, oisin pihtannut vielä jonkin vuoden.
ja jotenkin nykynuoret aikuistuu liian varhain, eivät elä lapsuutta loppuun!!! :(
 

Yhteistyössä