poikakaverin yökyläilystä...

• Viestiketjun aloittaja Murkun äippä
  • Ensimmäinen viesti
äitee
Ite en saanut olla poika- saati tyttökaverien luona yötä teini-iässä. Täysi-ikäisenäkin (eli 18v täytettyäni) äiti vaati että tulen aina yöksi kotiin. Ylihuolehtiva äiti.. :ashamed: hyvää vain tarkoitti.. Itelläni on poika, ei lähelläkään teini-ikää, mut mieluummin kyllä sitten tulevat ne tytöt tänne meille yöksi kuin poika sinne. Sitä ennen kyllä sellaiset seksuaalivalistukset ettei tuu pojasta teini-isää.. :p Ja kyllä sais se rippikoulu olla käytynä sitä ennen.

Mie
Muutin pois kotoa vähän ennen kun täytin 16, vaikka onkin ihan kunnollinen perhe ja itelläkin järki päässä. Ei ollut äiti vahtimassa. Ihme hyysäämistä monissa perheissä näköjään... ja tuo oven auki pitäminen on nöyryyttävää!

tiukkis
Meillä sai tuoda yökylään poikakaverin, kun oli 15 v täyttänyt. Minusta näin jälkikäteen ajatellen aivan liian aikaisin. Voisin ehkä 16-17-vuotiaiden kohdalla harkita mikäli suhde on jo vakiintunut.

Meillä sai poikaystävä olla yötä, ja ihan samassa huoneessa ja sängyssä yöpyä, kun olin 15v. Eikä siltikään harrastettu seksiä, olin melkein 17v, ennenkuin ensimmäisen kerran seksiä harrastettiin.

Jos olette onnistuneet kasvattamaan itseään kunnioittavan teinin, joka harrastaa seksiä vasta, kun on siihen itse valmis, ei yökyläilyn pitäisi olla ongelma =)

Yhteistyössä