Kyllä se niin on että n 14-15vuotiaat sitä seksiä harrastaa suurin osa yökylässä. Kun vain
miettii sitä omaa nuoruuttaan :ashamed:
Mutta eihän sen ikäinen ns.valmis siihen ehkä ole. Jos on vanhempi poikaystävä niin takuulla jotain tapahtuu...
Saman ikäisen pojan kanssa ei ehkä niinkään mennä pidemmälle.
Mun ystävillä on just tämän ikäisiä lapsia, siis murkkuja ja paljon on puhuttu näistä yökylä ym. jutuista.
Mun siskokin luuli että vain pelaavat ja jotain muuta kivaa, niin vain aamulla löytyi sängyn alta käytetty kortsu :/
ja siskon poika on nyt 15v ja sen tyttökaveri 14v.
Ite sain tuoda pojan kotiin yöksi kun olin 15v. Tämä "poika" oli jo 19v. Mut mun äiti vissiinkin luotti muhun, mutta kyllähän me sitä tehtiin ja täytyy sanoa että en vielä olisi ollut valmis siihen enkä kokenut sitä "kivana" juttuna, mutta en vastemielisenäkään
Kotoa muutin pois kun olin 17v. ja tämän silloisen nuoren miehen kanssa oltiinkin sitten yhdessä 6,5vuotta.
Jokainen taplaa tyylillään. Mutta ite koen että noista liian aikaiset seksikokemukset eivät ole ok. vaikka nykyään telkku, netti ym. pursuaa seksiä. Nuoret saavat siitä eri käsityksen kuin mitä se on. :|
Jos nyt oisin "viisas" ja yhtä nuori kuin silloin aikoinaan, oisin pihtannut vielä jonkin vuoden.
ja jotenkin nykynuoret aikuistuu liian varhain, eivät elä lapsuutta loppuun!!!