Poika vähä huuteli kaupassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HÄVETTI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja annupannu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mää:
AP, minkä ikänen lapsi? Meillä 3v ja puhuu kanssa tosi rumia, sellanen kausi meneillään. Ensin yritettiin, ettei muka huomattais näitä sanoja, mutta se ei auta ja nyt olen miettinyt, että täytynee pistää jäähylle aina kun sellanen sana lapsen suusta kuuluu. Oiskohan se hyvä?

Oppivat kerrasta, kun pesee suun saippualla.

Tää on kyllä tehokkain keino.

Jaa, enpäs tiä. Meitin 3v poika pyysi lisää kun saippualla suuta pestiin.

Meidän 3v laittaa kädet tiukasti puuskaan ja kysyy "onks tää jotain vittuiluu, vai?"
Mutta aika vähän meillä noi muksut kirroilee ja 9 ja 10v:t tajuaa, että koulussa ei käytetä samanlaista kieltä kun kotona. Tunnustan ihan rehellisesti, että meillä aikuiset kirloilee, joten lasten kiroiluun ei puututa kun silloin, kun sitä ilmenee vcäärässä paikassa.
Iskä ja nuorin kutsuu toisiaan nimellä "Iskä" ja "Kaska", toi Kaska tulee likan K-alkuisesta nimestä ja muo kyrsii sen julkinen käyttö, kun olen aina varma, että joku kuulee "paska"

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Kyllä mäkin sain olla kullanmuruistani tosi ylpeä pari viikkoa sitten :ashamed: :ashamed:

Mun serkku(nainen) oli kylässä ja oltiin autolla liikenteessä, lapset istu reunoilla ja serkku heidän keskellä takapenkillä, yht äkkiä pikkulikka( 4v) alko kertoa serkulleni " Isillä on iso pippeli. Isillä on NIIIIIIIIN VAAALLLTTTAAVAAAA pippeli".

Mua oikeest hävetti :ashamed:

:laugh: :laugh:

Käytiin aikoinaan Ruotsissa eläintarhassa ja siskon kaverin poika olisikohan ollut n4v katseli silmät pyöreenä joitain isoa eläintä jolla oli valtavat kivespussit ja ilmoitti sitten kuuluvalla äänellä mun isällä on isommat pippeli pussit ja naurun rämäkästä päätellen paikalla oli paljon suomea ymmärtäviä ihmisiä ja isä seisoi vieressä naama puunaisena.