Poika sanoo että sille tulee ihmeellinen olo syödessä :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Alkuviikosta se tuon sanoi ensimmäistä kertaa. Kuulemma sellainen olo ettei pysty nielaisemaan tai syömään enää. Joskus se menee ohi kun odottaa vähän aikaa. Miä oon yrittänyt kysellä että tuleeko huono olo? Tai johtuuko se siitä että on täysi olo? Ei, ihmeellinen olo vaan. Sen tarkemmin tuo ei osaa sitä kuvailla :/ On se saanut syötyä ihan hyvin, ihmetyttää vaan tuo.

mulla joskus salpaantuu henki ja sattuukin kun nielaisen liian nopeesti jotain..menee ilmaa jotenkin varmaan sinne samaan syssyyn, ja se tuntuu todella oudolle..Tuntuu että kestää ikuisuus ennenkun ruoka on menny alas asti

Alkuperäinen kirjoittaja t-06---p-08:
Jospa se ruoka laskeutuu hitaasti alas. Juoko syödessä vai vasta syömisen päälle?

Juo syödessä. Miä vaan kovasti ihmettelen kun ei ole ikinä mitään ongelmaa ollut, ei mitään allergiaa eikä mitään. Ihan yhtäkkiä tuollanen.

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
mulla joskus salpaantuu henki ja sattuukin kun nielaisen liian nopeesti jotain..menee ilmaa jotenkin varmaan sinne samaan syssyyn, ja se tuntuu todella oudolle..Tuntuu että kestää ikuisuus ennenkun ruoka on menny alas asti

Jotain kummaa tämäntapaista mullekin välillä käy.

Nieliskö se sitten ruokaa liian nopeasti? Se voi olla niin, tiiän tunteen, se tuntuu pahalle. Yritän sanoa jos sais syötyä vähän pienempiä paloja kerrallaan. En kyllä ole kotona huomannut katsoa miten isoja haarukallisia se ottaa.

Yhteistyössä