Poika sai tällaisen talvitakin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anoppi kävi ostoksilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihana! Voi jos minunkin anoppi toisi joskus edes jotain jota voisi käyttää.

Mä saan ainoastaan jotain 0.5e halpahallin tarjouskorilöytöjä, jotka ovat niin kamalia ettei ne ole kenellekkän kelvannut.. Sama koskee kaikkea muuta mitä se rehaa meille.. hänen mielestään me olemme niin köyhiä, että meille kelpaa ja välttämättä tarvitsemme kaikkea rumaa krääsää. Ei ole vielä uskonut, ettei aina tarvitse tuoda tuliaisia.

:attn:

Kiva anoppi.:flower:

Ainoa syy, miksi meillä ei oo tota, on mun periaate, että suurin osa vaatteista pitäisi saada alesta. Noi Molot ei pääse aleen asti :'( Ja kun on ollut yhä kivoja vaihtoehtoja alessa, niin vielä en oo itselleni lupaa antanut.

Mutta on mulla nyt yksi toinen molo alesta hankittuna =)

Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Haalarina 155? :o |O :o

Takki 122?

Haluisko sun anoppi ostaa meillekkin vaatteita? :saint:

:D

Oli tainut jäädä anopilta silmälasit kotiin kun kävi ostoksilla. Se aina joskus tempaisee ja tuo lapsille vaatetta. :D :)

Alkuperäinen kirjoittaja Arwen Undomiel:
Katsokaa esim tää:
http://www.huuto.net/kohteet/molo-kids-sateenkaari-takki--housut-hanskathenkselit-98cm/146862927?ref=gl

Näin mäkin valitsisin. En ostaisi haalaria, koska silloin alkaa olla liian räikeä, mutta yksiväristen kanssa.

Mutta kiva jälleenmyyntihinta. Paljonkohan noista Ticketin tähtipuvuista voisikaan saada huutiksessa :whistle: Paitsi lupasin kavereille, joten tavalliseen hintaan menee...

Muoks. Ai ne onkin näin halpoja http://www.huuto.net/kohteet/116cm-upea-ticket-to-heaven-kosteussuoja-tahti-talviasu/146763087?ref=gl

Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
Tsiisus. Ei voi muuta sanoa. Siis noihin hintoihin. Kivoja saa halvemmallakin. Mut jos on millä mällätä, niin antaa mennä vaan.

No anopilla on sitä rahaa. Itse en myöskään maksaisi tuollaisia summia yhdestä takista. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja moi:
eiks toi oo syystakki?aika ohut talvitakiksi mutta kivan pirtsakka

Talvitakki kyseessä.

Saako noita todella talvitakkinakin? Mä haluaisin tuon kanssa mutta mun mielestä se mitä olen hipelöinyt oli selkeästi syystakki.

Niitä on kahta erilaista! On sellasta tosi ohutta ja sitten toi talvimalli joka on ihan normaalia toppaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja moi:
eiks toi oo syystakki?aika ohut talvitakiksi mutta kivan pirtsakka

Talvitakki kyseessä.

Saako noita todella talvitakkinakin? Mä haluaisin tuon kanssa mutta mun mielestä se mitä olen hipelöinyt oli selkeästi syystakki.

Kyllä saa.
http://www.miniq.fi/product/molo-kids-toppatakki-rainbow.html

Nykyään melkoisen monet toppavaatteet ovat ohuempaa kangasta.

Toi on aivan ihana! Meillä oli tytöillä viime talvena haalarina, eikä minusta olleet liian räikeät. Erotin hyvin omat lapseni puiston muista lapsista. :D Mieli tekisi hankkia täksikin talveksi, ainakin toiselle.

Yhteistyössä