Puhelin nyt ns. kuivumassa,katsotaan saako siitä vielä kunnon puhelinta kun aiemmin tuossa näyttökin jotenkin pätki.
Yksi asia on varma,mun poika ei ole nössö siitä on aina tarhassa sekä koulussa sanottu että hän on suosittu on ns kaikkien kaveri.
Siinä määrin hän voi olla nössö muutaman teidän mielestä,kun poikani tutustui jonkin aikaa sitten muutamiin poikiin ja nämä pahikset olivat sellasia jotka pölli,pyys mukaan kauppaan ja poika meni autuaan tietämättömänä mukaan muutamia kertoja ja ne varasti,kerran jopa poliisi haki ne pojat.poikani ei onneksi varastanut vaan ties ettei kannata lähtee tollasiin mukaan ja ei enää halua olla niitten kanssa missään tekemisissä.
Mun mielessä tommosissa pennuissa ei ole mitään hienoa jos 9v tuolla huutaa vittua vaan kokoajan (joo ja kyllä osaa munkin lapset kaikki kirosanat) polttaa röökiä,hakkaa muita ja hajottelee toisten tavaroita.
Mä en ole halunnut opettaa lastani että saisi lyödä,olen aina sanonut ettei saa lyödä vaikka kyllä se veljensä kanssa joskus muksii oikein olan takaa,mutta se on eri asia.
Tottakai tässä tulee mieleen että onko se ainoa keino opettaa että alkaa lyömään,vaan ei se voi mun mielestäni olla,eihän ne varmaan osaa sitten erottaa mikä on lyömisessä oikein ja mikä väärin ja koska saa lyödä ja sitten saatetaan alkaa lyömää muutenkin kun vaan itsepuolustukseksi.