Poika oli heitetty/tönästy juuri koulussa ojaan,missä vettä metrin verran

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja punkinnipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tämän Lassin vanhemmat ovat normaaleja ihmisiä, niin varmasti haluavat kuulla poikansa käytöksestä ja puuttua siihen. Omat pojat kyllä saisivat seurauksia jos moista tönimistä harrastaisivat. Enempi vain pelkään, että pienikokoisina he helpommin päätyvät kiusattaviksi kun kouluaika eteen tulee.

Ilmoita sekä rehtorille että opelle!
Meidän lasta kun kiusattiin, niin ilmoitin molemmille erikseen ja sillä varmistin, että asiaan varmasti puututtiin. Ja loppuikin tuo kiusaaminen.

Puhelin nyt ns. kuivumassa,katsotaan saako siitä vielä kunnon puhelinta kun aiemmin tuossa näyttökin jotenkin pätki.

Yksi asia on varma,mun poika ei ole nössö siitä on aina tarhassa sekä koulussa sanottu että hän on suosittu on ns kaikkien kaveri.
Siinä määrin hän voi olla nössö muutaman teidän mielestä,kun poikani tutustui jonkin aikaa sitten muutamiin poikiin ja nämä pahikset olivat sellasia jotka pölli,pyys mukaan kauppaan ja poika meni autuaan tietämättömänä mukaan muutamia kertoja ja ne varasti,kerran jopa poliisi haki ne pojat.poikani ei onneksi varastanut vaan ties ettei kannata lähtee tollasiin mukaan ja ei enää halua olla niitten kanssa missään tekemisissä.

Mun mielessä tommosissa pennuissa ei ole mitään hienoa jos 9v tuolla huutaa vittua vaan kokoajan (joo ja kyllä osaa munkin lapset kaikki kirosanat) polttaa röökiä,hakkaa muita ja hajottelee toisten tavaroita.
Mä en ole halunnut opettaa lastani että saisi lyödä,olen aina sanonut ettei saa lyödä vaikka kyllä se veljensä kanssa joskus muksii oikein olan takaa,mutta se on eri asia.

Tottakai tässä tulee mieleen että onko se ainoa keino opettaa että alkaa lyömään,vaan ei se voi mun mielestäni olla,eihän ne varmaan osaa sitten erottaa mikä on lyömisessä oikein ja mikä väärin ja koska saa lyödä ja sitten saatetaan alkaa lyömää muutenkin kun vaan itsepuolustukseksi.

Ihan sairasta touhua. kamalaa. Poika olisi voinut kuolla. Mahtaako tämä kiusaaja tajuta. Talvivaatteissa ei sillain vain päästä vedestä ylös vaikka osaisi uida.

Ihna ehdottomasti istutte kaikki alas, sinä, poikasi, rehtori, opettaja, tämä lassi ja hänen vanhempansa.

Huomenna menet rehtorille juttelemaan ja kystt mitä hän aikoo asialle tehdä. Sinä teet poliisiasian jos asiaa ei saada koulun kautta hoidettua. meinasivat tappaa poikasi. Olisi voinut hukkua, Pitää tajuta tekojensa seuraukset.
Mikäli kotimatkaa olisi olltu enemmän olisi poika märissä vaatteissa kotiin tullessa voinut saada vaikka keuhkokuumeen.

Mikäli sama lapsi on aiheuttanut tiiliseinään heittämisen yms. niin toi on todella pahaa henkistä väkivaltaa. Ei toi ole mitään leikkiä enään. Ei ihmisen fysiikka pakosti kestä tuollaista. Mitä jos väärä kohta päästä osuukin seuraavalla kertaa ja lähtee henki.

Nyt vaan kunnon selvitys asioille. ei voi antaa heidän hoidettavakseen jos ei kerran ota asioita yhtään tosissaan.

[QUOTE="Just just";22519015]Ehkäpä poikasi on sanonut jotain joka on ärsyttänyt. Tai poikasi on sitten muuten vain "tyhmä" joka ei osaa vastata samalla mitalla takaisin. Elämä opettaa.[/QUOTE]

Niin , elämä voi opettaa rajulla kädellä niitäkin jotka eivät muuten tajua kuin silloin kun kiusattu vetää heitä pesäpallomailalla päähän tai linnoittautuu kouluun aseen kanssa. Onko se sitten ihannetila nimimerkille "just just". Että ojaan vaan tyhmät ja ne jotka ei ole samanlaisia kusipäitä kuin kiusaajat.

Yhteistyössä