No kannattaa varmaan alkaa kinastelemaan siitä mitä ap:n olisi pitänyt tehdä...
Hän toimi oman parhaansa mukaan tilanteeseen katsomallaan tavalla. So be it.
Hän toimi oman parhaansa mukaan tilanteeseen katsomallaan tavalla. So be it.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi ei, onpa kurja tilanne. Mun poikaa joka on ekalla, on yritetty syrjiä ihan siitä syystä että puolustaa yhtä kiusattua poikaa. Olin vanhempainillassa ja sanoin opettajalle että olen luvannut pojalle että se syrjiminen ja nimittely loppuu. Keinolla millä hyvänsä.
Opettaja tajusi. Olen täysin valmis etsimään jokaisen kiusaajalapsen omakätisesti jos ei tilanne muutu.
Pari viikkoa sitten tuli reppuvihkossa viesti missä opettaja kertoi erään samanikäisen pojan ottaneen mun poikaa kurkusta kiinni ja uhanneen taittaa niskat pojaltani. Poika kertoi koko tapauksen.
Soitin välittömästi opettajalle ja kysyin hoitaako hän asian, vaiko minä ja perheeni?
Pyysin saada tietooni kyseisen lapsen koko nimen ja vanhempien yhteystiedot, lain mukaan hän ei kuulemma voinut antaa niitä.
sanoin selvittäväni ne ihan itse. Hetken päästä sain puhelun, opettaja oli välittänyt kiusaajalapsen isälle yhteystietoni ja kehoittanut ottamaan minuun yhteyttä.
Pojan isä soittikin ja he tulivat molemmat meille pyytämään anteeksi.
Meillä sattui olemaan ystäviäni ja sukulaisiani joten oli kiusaajalle kova paikka.
No, nyt ei ole kuulunut hetkeen mitään ikävää koulusta.
Toivon totisesti että ei kuulukaan.
Pysy kovana ja tsemppiä sinulle ja lapsellesi.
Muista että jos opettajat pystyisivät kiusaamisen kitkemään, koko ongelmaa ei olisikaan.
Hieman asian sivusta: Musta on aivan täysin käsittämätöntä, ettei koulut saa antaa yhteystietoja. Annoitko opettajalle luvan antaa omat yhteytietosi, sillä antoihan hän ne edelleen...
Hienoa että teillä asia ratkesi näin, toivottavasti ap:lla myös.
Ei todellakaan ole. Kun oikeasti miettii, miten idiootteihin ihmisiin sitä törmää esim. vanhempainillassa, niin todellakin on hyvä, että laki suojaa ihmisiä, eikä kenelle tahansa saa antaa yhteystietoja.
Yleensä ne kiusaajat ovat niitä jotka eivät tule pärjäämään.
Kovin yllättävää että täällä taas keskityttiin ihan epäolennaiseen,Tottakai olisin pojan käynyt hakemassa jos olisi sanonut että Ei lähde kävelemään,mutta kun sanoin että vauva nukkuu ja että hän on nopeempaa kotona kuin minä siellä niin sanoi kävelevänsä kotiin ja tosiaan en minä tiennyt kuinka märkä se oli,luulin että oli mennyt vaan lunta takin sisään tms,kun edelleen kaiuttimesta kuului huonosti enkä oikein saanut selvää mitä oli tapahtunut.
Rehtoria ei saa nyt kiinni,mutta laitoin nyt Wilman kautta rehtorille sekä opettajalle viestin ja soitan heti aamulla kouluun.
Kiitokset kaikille myötätunnosta,Tuntuu tosiaan ikävälle kuinka lapset osaavat olla ilkeitä.
Pojalla ihan hyvä olo kuulema nyt,Oli kuulema hyvä juttu että 4 kaveria oli siinä näkemässä ja auttoi ylös sieltä ojasta,kun ei olisi itse päässyt ylös...itse en tarkalleen tiedä kuinka syvä tämä oja on
Hieman asian sivusta: Musta on aivan täysin käsittämätöntä, ettei koulut saa antaa yhteystietoja. Annoitko opettajalle luvan antaa omat yhteytietosi, sillä antoihan hän ne edelleen...
Hienoa että teillä asia ratkesi näin, toivottavasti ap:lla myös.