Poika oli heitetty/tönästy juuri koulussa ojaan,missä vettä metrin verran

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja punkinnipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

punkinnipa

Jäsen
02.07.2010
201
0
16
Helsinki
Siis voi helvetti että suututtaa minkälaisia idiootteja osaa lapset olla! milloin on koulusta tullu viestiä että on viety hammaslääkäriin kun on hammas kolahtanut kun joku isompi tönässyt,muutama viikko sitten leikissä se leikkien tiimellyksessä heitettiin tiiliseinään että pää kolahti,pari viikkoa sitten piti hakea terveyskeskuksesta kun pallo oli osunut niin pahasti että oli veressä koko jätkä niin piti sinne mennä tarkistuttaa ettei pahempaa jälkeä ollut tullut ja nuo ovat olleet vahinkoja ja on luokan pienin poika niin ei oikein pärjää isommille.

Toissa viikolla oli varastettu pojan isälle tekemä isänpäiväkortti varmaan siksi koska poika on hyvä piirtämään,voittanut kilpailuja ym..sen hetkinen sijainen oli vaan sanonut että se on voi voi!! laitoin opettajalle sitten viestiä tästä ja se sanoi vaan että sellaista on vaikea uskoa,siis huoh!!

Tän päiväinen veti kumminkin pidemmän korren,poika siis 2 luokalla ja soitti äsken itkien että voinko tulla koululta hakee sen kun se on aivan litimärkä,en voinut lähteä kun vauva nukkui ja poika pääsi kotiin paljon nopeammin kun heti lähti kävelemään kotiin n.250m matkan

Joku helvetin ääliö,nimeltänsä lassi oli heittänyt/työntänyt sen ojaan missä paljon vettä ja oli muille nauranut että kattokaa kun se ui:(

Pojalla oli vaan farkut ja toppatakki koska oli menossa kattomaan kaverinsa sählymatsia viereiseen rakennukseen.

Siis ai et että mä oon raivona,vaatteet oli aivan täysin litimärät,t-paitaa ja boxereita myöden,puhelimen kaiutinkin ilmeisesti kastui kun ei enää kunnolla kuule siitä.

Nyt poika lämpimässä suihkussa,menen laittamaan sille teetä ja lähetän opettajalle sellasen viestin että saa olla varma että asia ei jää tähän,kun sillä semmonen tapana on.

Helpotti hieman tämä purkautuminen niin ehkä saan opettajallekkin hieman aikuismaisempaa tekstiä lähetettyä.

No aivan perseestä kyllä, käsittämätöntä! Tota ei nyt todellakaan kannata/voi jättääkään puimatta. Ehkä pitäis soittaa kouluun, jotta mahd. nopeasti asiaa selvitettäisiin. Lasku kiusajapojan vanhemmille. Mä en kattelis hetkeäkään tollasta touhua, en edes noita ensimmäisiä tapahtumia, ei saa hyväksyä tuollaista käytöstä ja toimintaa.
Soita opelle tai käy koululla, pojankin pitää nähdä että olet/olette hänen puolellaan ja tuette häntä eikä häntä saa kohdella huonosti!!

tapahtuihan tuo ojaan heitto koulumatkalle?? meidän koulussa opettajat toteaa ettei voi puuttuua kiusaamiseen jos se ei tapahdu kouluaikana tai koulumatkalla. vapaa-ajan kiusaamisia ei kuulemma hoideta koulussa

[QUOTE="vieras";22517177]tapahtuihan tuo ojaan heitto koulumatkalle?? meidän koulussa opettajat toteaa ettei voi puuttuua kiusaamiseen jos se ei tapahdu kouluaikana tai koulumatkalla. vapaa-ajan kiusaamisia ei kuulemma hoideta koulussa[/QUOTE]

Kyllä meillä ainakin puututaan myös matkoilla tapahtuneisiin juttuihin. Koulumatka kuuluu koulupäivään!

[QUOTE="vieras";22517163]Opeta poikasi puolustautumaan. Nössöjä yleensä kiusataan.[/QUOTE]

Nössö. Miten kamala sana AIKUISEN suusta!! Taidat itsekin olla samanlainen kiusaaja!

Voimia ap:lle selvitellä tätä tapausta ja pojalle myös.. :hug:

Tosi raivostuttavaa! Lapset osaa olla tosi törkeitä. Mutta ensisijaisesti asiasta ovat vastuussa aikuiset, eli opettajat ja vanhemmat.
Poikasi on kokenut jo riittävästi kovia. Jos olisin sinä, marssisin huomenna aamulla kouluun etukäteen ilmoittamatta opettajan juttusille sanomaan, että tällaisen menon on loputtava. Itse tein mieheni kanssa niin, kun ekaluokkalainen poikamme oli sekä kiusaajana että kiusattuna koulussa.
Se, että marssimme kouluun paikalle fyysisesti oli vahva viesti sekä opettajalle että myös pojalle, että olemme huolissamme ja asioiden täytyy muuttua. Toki olemme myös opettaneet pojalle aivan konkreetisesti, miten uhkaavissa konfliktitilanteissa tulee käyttäytyä.
Asiat ovat korjaantuneet. Tsemppiä sulle! Pidä poikasi puolta!

[QUOTE="vieras";22517189]Kyllä meillä ainakin puututaan myös matkoilla tapahtuneisiin juttuihin. Koulumatka kuuluu koulupäivään![/QUOTE]

lue nyt uudelleen tuo kirjoitus.. siinähän mainitaan että jos se ei tapahdu koulumatkalla niin siihen ei puututa koulun toimesta, eli jos tapahtuu koulumatkalla niin puututaan

[QUOTE="vieras";22517163]Opeta poikasi puolustautumaan. Nössöjä yleensä kiusataan.[/QUOTE]
Varmasti sama paskamutsi, joka taannoin valitti, että hänen penskansa jäi ilman ruokaa.

Minä olisin jo noiden aikaisempien juttujen jälkeen mennyt koululle ja iskenyt nyrkin pöytään!!! Siis naama aivan veressä, ei helvetti sentään!!! Istuisin siellä koulussa niin kauan, ETTÄ ASIA SELVITETÄÄN! Nyt marssit sinne koululle ja isket nyrkin pöytään!!! HUOM! Noihin sähköposteihin on NIIN helppo vastata jotain ympäripyöreää. Soita tai mene käymään silloin on kova kovaa vastaan!!!

No mä kyl olisin autolla hurauttanut hakemaan ton 250 metriä,pakkasessa todella kurja kävellä litimärkänä.Jos vielä kerta vauva oli nukkumas tai vauvan käärässy vilttiin ja siitä istuimeen.Mut valitettavaa,kyl soittasin jo ton lassin vanhemmillekkin,huh huhu!

Tämä tapahtui n.10 minuuttia koulun päättymisen jälkeen joten luulisi että ei sen takia jätetä huomioimatta.
Taidampa tosiaan laittaa Rehtorillekkin erikseen viestin jospa se tekisi asialle jotain,kun tuntuu että tästä uudesta opettajasta ei ole mihinkään.

Tämä asia on todellakin niin vakava että ei voi jäädä tähän!

Mä ottaisin myös yhteyttä rehtoriin. Ihan vihaksi pistää edes lukea tuollaista. Kerro rehtorille myös näistä aiemmista tapauksista ja se ettei opettaja ole tehnyt mitään asioiden eteen vaan sönköttää vaan että vaikea uskoa. Huhhuh mikä tyyppi.

Minä myös vähän ihmettelen kuinka äiti voi laittaa märissä vaatteissa kävelemään kotiin???? Naapuri vauvalle vahdiksi ja pojalle ohjeet että menee heti sisälle jonkun opettajan luo joka auttaa ottamaan märät vaatteet pois... lapsihan olisi voinut saada vaikka millasen hypotermian matkalla ja jäädä niille sijoilleen.

Tämä tapahtui n.10 minuuttia koulun päättymisen jälkeen joten luulisi että ei sen takia jätetä huomioimatta.
Taidampa tosiaan laittaa Rehtorillekkin erikseen viestin jospa se tekisi asialle jotain,kun tuntuu että tästä uudesta opettajasta ei ole mihinkään.

Tämä asia on todellakin niin vakava että ei voi jäädä tähän!

Tai sit soitat rehtorille nyt vielä tänään.

Minä olisin napannut vauvan kainaloon ja hakenut itkevän pojan kotiin! Varmasti pelottanut ja vielä kylmissään!!! Suosittelen menemään koululle selvittelemään asiaa. Noista viesteistä ei ole paskankaan apua. Niihin on helppo vastata!

Poika ei ole varma onko tämä lassi 2 vai 3 luokalla joten ihan tähän hätään varmaan hänen vanhempien numeroa saa ja autoa minulla ei ollut kun mies on sillä töissä,joten poika käveli kotiin 10 min,toinen vaihtoehto olisi ollut että hän olisi odotellut siellä 15 min että olisimme tulleet paikalle ja sitten vielä kävellyt kotiin.

En ole nähtävästi tosiaan ollut liian tiukka sanoissani tai en ole ollut sitä oikeestaan ollenkaan kun olen ajatellut että on aina vahinko ollut että sille ei voi mitään vaikka pahalle on tuntunut,nyt kyllä katson että asiaan puututaan.

[QUOTE="vieras";22517299]Minä myös vähän ihmettelen kuinka äiti voi laittaa märissä vaatteissa kävelemään kotiin???? Naapuri vauvalle vahdiksi ja pojalle ohjeet että menee heti sisälle jonkun opettajan luo joka auttaa ottamaan märät vaatteet pois... lapsihan olisi voinut saada vaikka millasen hypotermian matkalla ja jäädä niille sijoilleen.[/QUOTE]

Ehkä tämä tapaus ei nyt äidin syytä ole kuitenkaan?!? Vaikeahan se puhelinsoiton perusteella on tietää kuinka märkä poika on. Ja jos matkaa on 250 metriä niin yhtä nopeasti kipaisee kotiin kun etsiskelee "jonkun opettajan".

meillä vauvan unet olisi tuossa tilanteessa kyllä toissijaiset! Olisit voinut löytää vielä sen ojaan heittäjänkin paikan päältä. tosin minä en varmaan olisi voinut olla kovin asiallinen jos tuon "Lassin" olisin käsiini saanut.

[QUOTE="Lissu";22517330]Ehkä tämä tapaus ei nyt äidin syytä ole kuitenkaan?!? Vaikeahan se puhelinsoiton perusteella on tietää kuinka märkä poika on. Ja jos matkaa on 250 metriä niin yhtä nopeasti kipaisee kotiin kun etsiskelee "jonkun opettajan".[/QUOTE]

Siellä koulussa ei liene 10 astetta pakkasta???

[QUOTE="vieras";22517299]Minä myös vähän ihmettelen kuinka äiti voi laittaa märissä vaatteissa kävelemään kotiin???? Naapuri vauvalle vahdiksi ja pojalle ohjeet että menee heti sisälle jonkun opettajan luo joka auttaa ottamaan märät vaatteet pois... lapsihan olisi voinut saada vaikka millasen hypotermian matkalla ja jäädä niille sijoilleen.[/QUOTE]

250 metriä? Kyllä sen kävelee/juoksee nopeampaa kotiin kuin äiti pukee pienemmän ja itsensä valmiiksi, puhumattakaan siitä, että hakee auton. Kylmempi siinä tulee, jos jää paikoilleen seisomaan, kuin että tulee vauhdilla kotiin. Toista olisi, jos matkaa olisi kilometrinkin verran. Tai meillä joutuisi soittamaan miehen töistä tuomaan auton, se matka vaan kestää moninverroin kauemman kuin tuo kävely.

Yhteistyössä