poika kysyi minulta ostannko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten rikki? Ei kai sieltä vesi tule sisään?
Mitäs jos pistäisit sitten jo soittaen?
Tai käyt ostamassa toiset halvemmat, eiköhän siellä ole talvikenkiä halvennuksessa.

Hitto että on ikävä lukea tälläsiä aloituksia.:(

Miten rikki? Ei kai sieltä vesi tule sisään?
Mitäs jos pistäisit sitten jo soittaen?
Tai käyt ostamassa toiset halvemmat, eiköhän siellä ole talvikenkiä halvennuksessa.

Hitto että on ikävä lukea tälläsiä aloituksia.:(

Oletpa tyhmä jos et tajua että ap on provo joka esiintyy minun nikilläni. Minun lapsellani on 2 eri talvikengät plus kahdet kumisaappaat ja rahaakin löytyy millä ostaa jos uusia tarvitsee.

No mulla on talvikengät rikki eli sukka kastuu jos on märkä keli mut nyt ei ole rahaa ostaa uusia, että eipä parane kuin tyytyä noihin. Kevääksi aion ostaa pitkästä aikaa jotkut kivat kumpparit sade- ja kurakelejä varten :) Ja sit tietysti kuivan kelin kengät. Jälkimmäiset nyt tulevana viikonloppuna varmaankin.

Oletpa tyhmä jos et tajua että ap on provo joka esiintyy minun nikilläni. Minun lapsellani on 2 eri talvikengät plus kahdet kumisaappaat ja rahaakin löytyy millä ostaa jos uusia tarvitsee.

No nii-i, minkä sille voi.
Mulle riittää pelkkä ajatus siitä että pieni lapsi kävelee rikkinäisissä talvikengissä varpaita palellen kun on tullut vesi läpi, sukatkin ihan märkinä.:(

Yhteistyössä