A
ammattivalittaja
Vieras
hänelle uudet kengät. pitäisikö kysyä anopilta ostaisiko se tuolle uudet Kuomat kun ei itsellä ole varaa. pojan Kuomat ovat rikki.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Et osta pojalle sitä kännykkää, jonka ostamisesta puhuit eilen. Niillä rahoilla saat hankittua Kuomat.
Miten rikki? Ei kai sieltä vesi tule sisään?
Mitäs jos pistäisit sitten jo soittaen?
Tai käyt ostamassa toiset halvemmat, eiköhän siellä ole talvikenkiä halvennuksessa.
Hitto että on ikävä lukea tälläsiä aloituksia.![]()
Oletpa tyhmä jos et tajua että ap on provo joka esiintyy minun nikilläni. Minun lapsellani on 2 eri talvikengät plus kahdet kumisaappaat ja rahaakin löytyy millä ostaa jos uusia tarvitsee.
Oletpa tyhmä jos et tajua että ap on provo joka esiintyy minun nikilläni. Minun lapsellani on 2 eri talvikengät plus kahdet kumisaappaat ja rahaakin löytyy millä ostaa jos uusia tarvitsee.
No nii-i, minkä sille voi.
Mulle riittää pelkkä ajatus siitä että pieni lapsi kävelee rikkinäisissä talvikengissä varpaita palellen kun on tullut vesi läpi, sukatkin ihan märkinä.![]()
anoppi aikoi katsoa huomenna kirppu torilta.
anoppi aikoi katsoa huomenna kirppu torilta.
Sano että katsoo samalla terveys siteitä.
Minulla on siteitä kun mies juuri osti.
Onneksi olen niin lihava jotta minulla ei ole kuukautisia.
Viekö lihavuus vai kuukautiset?Sen olen kuullut että alipaino voi tehdä sen.
Mun poika kysyi pääsisikö pesulle, mutta kun täällä meidän röttelössä ei ole vesijohtoja niin pyysin anoppia tuomaan muutaman sangollisen vettä.
Onpa sulla huonosti,onneksi meillä ei noin ole.