Poika käyttää alusvaatteitani?

  • Viestiketjun aloittaja Yh-Katriina
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Johan nyt.
Taitaa jotkut suomiäityliinit olla aivan pihalla poikiensa kanssa. Onko seuraava vaihe opettaa seksiä käytännössä pojan kanssa, ei tarvi lähteä kylälle vonkooomaan?
 
Ymmärtävä äiti
Meidän 16v poika aloitti alusvaatteideni käyttämisen jo 13-14 vuotiaana. Suosikkina olivat rintaliivit ja housuliivit. Sukkanauhaliivit ja sukat olivat myös käytössä. Huomasin usein, että poika piti liivejäni omien vaatteidensa alla, mutta en koskaan maininnut siitä mitään. Olin myös huomannut, että alusvaatehyllyssäni oli käyty. Kerran tultuani yllättäin kotiin poika oli pukenut pitkät rintaliivit sukkanauhaliivit ja sukat päälensä ja runkatessaan niin innokkaasti, että ei huomannut tuloani, säikähti valtavasti nähdessään minut huoneensa ovella. Hän tunnusti käyttäneensä liivejäni usein tyydyttäessään itseään. Annoin hänelle luvan lainailla liivejäni ja lupasin hänen saavan käyttää niitä aina kun siltä tuntuisi. Lupaukseni jälkeen hän on pukenut liivit päälleen mitei päivittäin ja runkkaa ne päällään. Harvoin kuitenkaan niin, että minä näkisin, mutta kuulen kyllä kahinan ja äännähdykset.
 
Hämmästyin
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias äiti;10506953:
Mitä muuta teit kun ostit pojalle naisten alusasuja. On kiihottavaa katsoa pojan runkkaamista vierestä, et olisi ensinmäinen äiti kun haluis muutakin kun katsella (sängyssä ja nuuta mukavaa). Annoitko muita kokemuksia kun alusasut?? Kerro vaan.

kYLLÄ yllätyin kun kun halus pedissä kovana tehdä muutakin kun hieroa käteen, oli kokemus varmaan monemmille. Ja innostu että ei meinännyt lopettaa kun oli niin kiihottunut mun asuista.
 
Ilman parempi
Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärtävä äiti;10507965:
Meidän 16v poika aloitti alusvaatteideni käyttämisen jo 13-14 vuotiaana. Suosikkina olivat rintaliivit ja housuliivit. Sukkanauhaliivit ja sukat olivat myös käytössä. Huomasin usein, että poika piti liivejäni omien vaatteidensa alla, mutta en koskaan maininnut siitä mitään. Olin myös huomannut, että alusvaatehyllyssäni oli käyty. Kerran tultuani yllättäin kotiin poika oli pukenut pitkät rintaliivit sukkanauhaliivit ja sukat päälensä ja runkatessaan niin innokkaasti, että ei huomannut tuloani, säikähti valtavasti nähdessään minut huoneensa ovella. Hän tunnusti käyttäneensä liivejäni usein tyydyttäessään itseään. Annoin hänelle luvan lainailla liivejäni ja lupasin hänen saavan käyttää niitä aina kun siltä tuntuisi. Lupaukseni jälkeen hän on pukenut liivit päälleen mitei päivittäin ja runkkaa ne päällään. Harvoin kuitenkaan niin, että minä näkisin, mutta kuulen kyllä kahinan ja äännähdykset.

Olen nähnyt poikani kokelemassa mun pitsisöksyjä. Nykyään on paremman näköinen ilman mitään ja juhlakunnossa. Ei pahastu vaikka katson sen runkkaamista itse alasti niin monta kertaa kun haluaa.
 
Ymmärtävä äiti
Olen käynyt poikani kanssa alusvaateostoksilla oikein liiviliikkeessä. Aluksi myyjän oli vaikea käsittää, että pitkät valkoiset palleatuki rintaliivit tulevat pojalleni, eikä minulle. Pian myyjä kuitenkin jo auttoi liivien hakasissa poikaani ja kehui ihmetellen, kuinka hyvin liivit istuvat hänen päällään. Poika halusi myös pitkän valkoisen sukkanauhakorsetin, joka menee vyötäröltä päällekkäin rintaliivien kanssa. Uudet liivit ovat kovasti ilahduttaneet häntä ja niihin on pukeuduttu ahkerasti. Usein olen kuullut myös runkkauksen ääniä hänen huoneestaan. Hän pitää liivejä kotona omien vaatteidensa alla, vaikka tietää liivinreunojen näkyvän vaatteiden alta.
 
Utelias
Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärtävä äiti;10510884:
Olen käynyt poikani kanssa alusvaateostoksilla oikein liiviliikkeessä. Aluksi myyjän oli vaikea käsittää, että pitkät valkoiset palleatuki rintaliivit tulevat pojalleni, eikä minulle. Pian myyjä kuitenkin jo auttoi liivien hakasissa poikaani ja kehui ihmetellen, kuinka hyvin liivit istuvat hänen päällään. Poika halusi myös pitkän valkoisen sukkanauhakorsetin, joka menee vyötäröltä päällekkäin rintaliivien kanssa. Uudet liivit ovat kovasti ilahduttaneet häntä ja niihin on pukeuduttu ahkerasti. Usein olen kuullut myös runkkauksen ääniä hänen huoneestaan. Hän pitää liivejä kotona omien vaatteidensa alla, vaikka tietää liivinreunojen näkyvän vaatteiden alta.

Oletko käynyt katsomassa poikas runkkaamista, itse kävin katsomassa ovenväliststä. Laukes mun rinsikoihin ja kävin ottamassa ne heti pesuun, oli nolo vaikka olikin seisokki vielä päällä.
 
Ymmärtävä äiti
Olen myös käynyt ovenraosto kurkkimassa poikani touhuja. Hän on niin keskittynyt liivit päällä runkkaamiseen, että ei huomaa muuta. Käyttääkö sinun poikasi sinun liivejäsi, vai oletko ostanut hänelle omat, joihin voi pukeutua? Oletko käynyt hänen kanssaan liiviostoksilla, niinkuin minä olen tehnyt? Kuinka olet suhtautunut hänen touhuihinsa? Olenko mielestäsi poikaani kohtaan liian ymmärtäväinen?
 
Tottako??
Haiskahtaa huulenheitolta parhaimmat jutut pojan runkkailusta äidin silmien alla. Ovatko jotkut näistä pojista kenties mieleltään transuja, kun ovat noin mieltyneet rintsikoihin ja korsetteihin?
 
Yritän
Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärtävä äiti;10512426:
Olen myös käynyt ovenraosto kurkkimassa poikani touhuja. Hän on niin keskittynyt liivit päällä runkkaamiseen, että ei huomaa muuta. Käyttääkö sinun poikasi sinun liivejäsi, vai oletko ostanut hänelle omat, joihin voi pukeutua? Oletko käynyt hänen kanssaan liiviostoksilla, niinkuin minä olen tehnyt? Kuinka olet suhtautunut hänen touhuihinsa? Olenko mielestäsi poikaani kohtaan liian ymmärtäväinen?

Olen kuulut kun muidenkin pojat kuulema runkkaa, katsoin kun kuulin ähellystä. Siellä poika oli alasti pelkät mun rinsikat päällä ja runkkas. Ostin sille omat ettei tahri mun liivejä, runkkaa iltaisin omat liivit päällä. Kai se on parempi että se runkkaa kotona kun muualla, kai se kuuluu kasvamiseen. Olen yrittänyt ymmäärtää kun joskus katselen sen touhua.
 
Ymmärtävä äiti
Kyllä nämä meidän pojat ovat ehkä transuja, mutta entäs sitten. Rakkaus liiveihin ja muihin naisten alusvaatteisiin varmaankin kuuluu tähän ikään ja auttavat seksuaalisten patoutumien purkamisessa. Onkos se nyt todella okeasti niin kamalaa, jos poika pukee rintaliivit ja sukkanauhat päällensä ja runkkailee omaksi ilokseen. Ei minusta, maailmissa tapahtuu niin paljon pahempiakin asioita, että yksi liivitpäällä runkkaaminen ei mielestäni merkitse mitään.
 
Tiedä nyt?
Joillekin merkitsee yli kaiken, joillekin ei. Aika näyttää, miten tärkeä osa heidän seksuaalisuudessa on rintaliivit ja korsetit. Murrosiässä se on ymmärrettävä, ohimenevä ilmiö, mutta jos se jatkuu aikuisiälläkin, silloin voi olla kyse muustakin.
 
Koillut
Alkuperäinen kirjoittaja Yritän;10512797:
Olen kuulut kun muidenkin pojat kuulema runkkaa, katsoin kun kuulin ähellystä. Siellä poika oli alasti pelkät mun rinsikat päällä ja runkkas. Ostin sille omat ettei tahri mun liivejä, runkkaa iltaisin omat liivit päällä. Kai se on parempi että se runkkaa kotona kun muualla, kai se kuuluu kasvamiseen. Olen yrittänyt ymmäärtää kun joskus katselen sen touhua.

Hivan hyvä jos poikas tekee äidin valvommassa ettei muualla. Kun muistat vaan katsella ettei käy kun minulla.
 
Onneton äiti
Vaikeaa on lähettää pokaa liiviliikkeeseen sovittamaan ja ostamaan itselleen mieleisiään liivejä, kun liikkeen myyjät kieltävät poikaa sovittamasta. Ostaa kyllä saa kalliit rintaliivit, mutta sovittaa ei saa. Miehiä ei voi kuulemma päästää sovotuskoppiin, koska tämä on naisten liike. Opeta tässä sitten pojalle tasa-arvoa!
 
"Minna-Maaria"
Alkuperäinen kirjoittaja Onneton äiti;10514696:
Vaikeaa on lähettää pokaa liiviliikkeeseen sovittamaan ja ostamaan itselleen mieleisiään liivejä, kun liikkeen myyjät kieltävät poikaa sovittamasta. Ostaa kyllä saa kalliit rintaliivit, mutta sovittaa ei saa. Miehiä ei voi kuulemma päästää sovotuskoppiin, koska tämä on naisten liike. Opeta tässä sitten pojalle tasa-arvoa!
Onpas kummallinen liike! Itse olen transvestiitti eikä minua koskaan ole häädetty kaupasta tuolla lailla ulos, olinpa sitten ostoksilla mies- tai naislookissa. Mitäs jos soittaisit liikkeen pomolle ja mainitsisit tuosta tasa-arvosta. Tai sitten lähtisit poikasi avuksi liiviostoksille.

Kummallista sukupuolisyrjintää kyllä 2010-luvulla vielä esiintyy!
 
???
Hivan hyvä jos poikas tekee äidin valvommassa ettei muualla. Kun muistat vaan katsella ettei käy kun minulla.

Olen salaa katsellut poikani runkkaamista, Oletko tehnyt muutakin kun katsonut? Itse hairahduin tekemään mutta nautin kokoajan. Toivottavasti en ole ensimmäinen äiti kun antaa hellyyttä pojalleen. ONKO KANSSA SISKOJA KOKEMUKSINEEN.
 
Viimeksi muokattu:
wanderer
Alkuperäinen kirjoittaja Yritän;10512797:
Olen kuulut kun muidenkin pojat kuulema runkkaa, katsoin kun kuulin ähellystä. Siellä poika oli alasti pelkät mun rinsikat päällä ja runkkas. Ostin sille omat ettei tahri mun liivejä, runkkaa iltaisin omat liivit päällä. Kai se on parempi että se runkkaa kotona kun muualla, kai se kuuluu kasvamiseen. Olen yrittänyt ymmäärtää kun joskus katselen sen touhua.

Aivan normaalia pojan kasvamista - ei mielestäni kannata stressaantua. Ajan myötä tulee naiset kuvioihin ja varmasti tää "alusvaatepyykin" sotkeminen vähenee...

Toisaalta, saattaahan olla, että pojalla on fetissi naisten alusvaatteisiin. Silti en huolestuisi.
Hyvä, jos äiti ymmärtää pojan kasvukuvioita..Se on myös pojalle "ensituntuman" hakua naisiin... kyllä se siitä tasaantuu...

Muistan itsekin joskus nuorempana haistelleeni likapyykistä pöksyjä ja jopa kokeilleeni kaverin äidin alusvaatteita.. en tiedä, huomasiko..Hän oli (ja on vieläkin) upea nainen !
Ja ei nuo anopinkaan pöksyt "pahalle" ole tuoksuneet..........
 
Kais_
Poikani osoitti jossain välissä niin isoa kiinnostustusta tissejäni kohtaan, että kerran saunassa sanoin, että koita nyt niitä jos mielesi tekee. Seisomaanhan pojalla alkoi kun pääsi puristelemaan. Ehdotin sitten ihan asiallisesti että mitäs jos äiti runkkaisi paineet pois. Sen pitemmälle ei silloin menty, minä vemputin ja poika tisseissä kiinni....
Joo, aika kauhea varmaan olen, varsinkin kun kiihotuin tilanteesta itsekin.
 
wanderer
Poikani osoitti jossain välissä niin isoa kiinnostustusta tissejäni kohtaan, että kerran saunassa sanoin, että koita nyt niitä jos mielesi tekee. Seisomaanhan pojalla alkoi kun pääsi puristelemaan. Ehdotin sitten ihan asiallisesti että mitäs jos äiti runkkaisi paineet pois. Sen pitemmälle ei silloin menty, minä vemputin ja poika tisseissä kiinni....
Joo, aika kauhea varmaan olen, varsinkin kun kiihotuin tilanteesta itsekin.

Ei kait tuossa mitään pahaa ollut...äiti opettaa poikaa seksielämään...mutta lienee paikallaan, että katselee itselleen tytön, eikä jatka äidin kanssa liian pitkälle..??

Kunhan ei tavaksi tule..
 
Viimeksi muokattu:
Kais_
Kyllähän poikani tuosta tietysti tykkäsi...ja otti tavakseen tulla saunaan kanssani useamminkin. Odotti samanlaista tilannetta ja varmaan jotain pidemmällekin menevää. Yritin olla huomioimatta tilannetta ja puolijäykkänä heilahtelevaa kalua, jota poikani oikein tarkoituksella vähän esittelikin. Jotain pientä sitten kerran tapahtuikin... vähän tuhmempaakin, mutta mielestäni aika viatonta.
 
Kais_
???: "Olen salaa katsellut poikani runkkaamista, Oletko tehnyt muutakin kun katsonut? Itse hairahduin tekemään mutta nautin kokoajan. Toivottavasti en ole ensimmäinen äiti kun antaa hellyyttä pojalleen"
- kerrotko vähän lisää, olsi kiva vaihtaa kokemuksia...
Kais_
 
janne
Juu, ei kiitos.

Mut onx miehillä aivan pakko tehdä kaikki se mikä ei ole rikos erikseen. Mun mielestä toi edellinen juttu ei ole rikos? Miten nyt vaatteita vois hyväksikäyttää ;DD ;DD

Uskon kuitenkin jonkun nuuhkineen omia alkkareitani, en liiemmin ole vahtinut, en ole tullu ajatelleeksi. Ehkä mutsin uus ukko?? ;D Ei kehtaa ainakaa kysyy...
OOn nuuhkinu ja runkannutkin sun pikkareihin ja mikä parasta äitis ei tiedä siitä mitään.
 
Viimeksi muokattu:
???
???: "Olen salaa katsellut poikani runkkaamista, Oletko tehnyt muutakin kun katsonut? Itse hairahduin tekemään mutta nautin kokoajan. Toivottavasti en ole ensimmäinen äiti kun antaa hellyyttä pojalleen"
- kerrotko vähän lisää, olsi kiva vaihtaa kokemuksia...
Kais_

Kyllä olen katsellut poikani runkkaamista ja kiihottunut itsekkin siitä. Opetin tekemään muutakin ja poikani nauttti ainakin kunnolla, oli outoa olla oman pojan kanssa mutta halut vei molemmilta voiton.
 
Viimeksi muokattu:
Opeta
Minua ihmetyttää miksi poika tuli viereen istumaan liiveissä ja vielä siten, että äiti näki liivit? Ihan kuin olisi halunnut jäädä kiinni. Miksi ei osta omia naisten alusvaatteita, miksi pitää olla äidin vanhat? Ja miksi hän runkkaa niihin vaatteisiin niin että jää läikkiä. Kiihottako se, että äiti laittaa runkkiset vaatteet päälle?

Opeta poikaasi olemaan olemaan/tekemään mikä tuntuu hyvälle, ota viereesi nukkumaan ja opeta niin liivisi ja pikkarit saavat olla ilman spermaa. Kyllä se iän myötä laantuu kun rupee tyttöjä katselemaan.
 
Viimeksi muokattu:
Saanut
Poikani osoitti jossain välissä niin isoa kiinnostustusta tissejäni kohtaan, että kerran saunassa sanoin, että koita nyt niitä jos mielesi tekee. Seisomaanhan pojalla alkoi kun pääsi puristelemaan. Ehdotin sitten ihan asiallisesti että mitäs jos äiti runkkaisi paineet pois. Sen pitemmälle ei silloin menty, minä vemputin ja poika tisseissä kiinni....
Joo, aika kauhea varmaan olen, varsinkin kun kiihotuin tilanteesta itsekin.

Saunassa poikani katseli mun isoja rintoja ja sillä rupes seisomaan, oli puolet isompi kun sen isällä. Kyllä siinä kiihottu väkisin, annoin tissiä ja vähän muutakin kun poika halus harjotella.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä